Recomandare carte

Seria “Hush, Hush” – Becca Fitzpatrick – Ingerul noptii – Crescendo

Dupa seria “Fallen in love” a lui Lauren Kate am zis sa mai citesc ceva in acelasi gen asa ca de aceasta data am ales spre lectura “Hush, Hush”. Cartile Beccai Fitzpatrick mi-au placut la fel de mult ca anterioarele, dar in comparatie cu cele ale lui Lauren Kate, acestea par o idee mai realiste.

Nora Grey ramane doar cu mama ei dupa ce tatal ii moare intr-un jaf si isi continua existenta rutinala intre scoala, prietena ei Vee si casa. Totul se complica insa cand e mutata la scoala de langa colega sa alaturi de Patch. Un tip sigur pe el, arogant, frumos de pici si care o cunoaste la fel de bine pe cat se cunoaste ea insasi.

Tachinarile celor doi sunt cele caracteristice liceului, iar felul in care le exemplifica autoarea e unul de-a dreptul amuzant. Azi o intepatura, maine alta, poimaine o intalnire neprogramata, dupa o urmarire a arhivelor si astfel vrand nevrand Nora incepe sa se ataseze de Patch.

Dintr-o fata care nu isi depaseste niciodata limitele, Nora ajunge sa faca tot felul de lucruri ce evident tin de Patch. Ajunge pana si intr-un bar de biliard total nepotrivit pentru ea ca sa dea de acesta. Astfel micile intalniri nocturne, certurile, povestea antrenanta vor reusi sa va tina cu sufletul la gura.

Pe parcursul actiunii Nora afla ca Patch este ingerul ei pazitor. Ii zareste 2 cicatrici pe spate si in momentul in care i le atinge calatoreste in amintirile ingerului. La inceput totul e bizar, nimic nu se leaga, dar vede persoane cunoscute si incep semnele de intrebare. Dupa un atac nocturn fata simte ca incepe s-o ia razna si increderea ei in Patch se diminueaza.

Jules e un personaj cheie in primul volum al cartii. Alaturi de prietenul lui aparent fascinate de Nora, Jules face toate jocurile din umbra. Astfel dupa o cursa antrenanta intre viata si moarte, Nora afla ca este descendenta a nefilimilor printr-o legatura mai veche. De asemenea ea este legata de Jules prin sangele ce ii curge prin vene. Desi acesta incearca sa o omoare, Patch e omnipresent pazindu-i spatele. Spre final lucrurile incep sa se mai limpezeasca.

Nora afla ca ingerii duc o batalie continua cu nefilimii, afla ca planul initial a lui Patch era sa o sacrifice pentru a-i poseda trupul timp de 2 saptamani si totul capata un nou sens.

In volumul al 2-lea deja apare un personaj nou: Scott. Nefilim de rasa pura, cu o imagine perfecte si o parte intunecata ce nu se sfieste sa o arate lumii. Fata noastra evident nu se poate tine departe de probleme. Printr-o serie de actiuni complicate afla ca tatal ei a fost omorat de Mana neagra si prima oara il suspecteaza pe Scott. Desi totul pare evident este dusa tot mai mult pe piste gresite pana ajunge sa creada ca adevaratul criminal e Patch.

Se desparte de acesta si este foarte surprinsa ca dupa juraminte de dragoste si promisiuni fostul ei iubit se alatura cu dusmanca ei de moarte Marcie. Simte tot mai mult lipsa lui Patch si daca la inceput involuntar il face gelos pe acesta, dupa se foloseste de Scott. Actiunea celui de-al doilea volum e la fel de antrenanta ca si in primul. Nici de aici nu lipsesc intalnirile si intamplarile bizare. Patch gaseste o cale de a patrunde in visele Norei si poarta diferite discutii cu ea. Activitatea celor doi este mereu supravegheata de arhangheli, dar visele nu pot fi controlate. Datorita legaturii lui Patch cu Marcie, Nora e tot mai dezamagita si incepe sa-l respinga pe acesta blocandu-i pana si accesul in visele ei. Totul se complica cand aceasta e din nou amenintata cu moartea. Isi da seama prea tarziu ca Rixon, prietenul lui Patch e cel care vrea sa o sacrifice. Totusi ce ti se poate intampla cand in spatele tau e un inger pazitor?

O poveste furtunoasa, un roman la limita dintre thriller, sf si romance foarte bun de citit intr-o toamna timpurie. Volumul al 3-lea al seriei va aparea in aceasta toamna si sper eu cat mai repede.

Lectura placuta!

8 thoughts on “Recomandare carte

  1. si eu am citit primele doua volume si mi-au placut extrem de mult 🙂 primul volum mi s-a parut foarte interesant si mi-a placut mai ales faptul ca autoarea a fost originala in privinta personajelor si a actiunii. Cat despre al doilea volum mi s-a parut mai trist, dar totusi extrem de realist pentru o carte sf. Apreciez foarte mult faptul ca aceasta autoare a creat o Nora total diferita de personajele feminine din cartile cu vampiri. Ce pot sa mai spun? Astept volumul 3 😀 :))

    • Inca nu m-am interesat daca seria lui Lauren Kate a fost aparuta inainte de cea a Beccai Fitzpatrick. Daca vei citi ambele serii vei vedea ca au niste similaritati incredibile. 🙂

        • I-am facut si seriei respective o recenzie acum cateva zile. E suficient de detaliata incat sa-ti formezi o parere. Citeste-o si daca te pasioneaza poti incerca sa citesti si cartile.
          Sincera sa fiu m-a impresionat mai mult decat seria Hush, hush. Poate s-a intamplat asta pentru ca am citit-o prima oara, cine stie…

          • Am citit si acea recenzie ieri, dar nu aveam inspiratie sa las comentariu. Am citit, de fapt, mai multe recenzii referitoare la acea carte si pe alte bloguri, dar tot Ingerul noptii mi se pare mai interesanta 🙂 Dar acum chiar sunt curioasa sa citesc si seria asta 😀 Are doar 3 volume?

            P.S.: Ai vrea sa facem schimb de linkuri pentru blogroll?

            • Putem sa facem si schimb de linkuri. Am sa te adaug diseara.
              Cat despre seria Lauren Kate – are 4 volume. Ultimul apare toamna aceasta, iar la Hush, hush tot in toamna apare volumul 3.

  2. Pingback: Recomandare carte | Losty88′s Blog

Leave a comment