Noi doi

Figures Miss Heart Longing Love Danbo Separation

Arunc o privire in oglinda. Atat de diferita fata de cea care am fost. Inainte ti-as fi inchis usa sa nu pleci, acum te invit sa iesi fara sa te mai conduc. M-ai cunoscut naiva si te-am lasat cand am devenit femeie. M-ai cunoscut cu zambetul pe buze si am plecat ridicand dintr-o spranceana de parca as fi mers la o cafea.

Iti multumesc. M-ai invatat ca niciodata sa nu pun pe cineva mai presus de mine. M-ai invatat sa obtin tot fara sa ofer nimic la schimb. Am trait toate dezamagirile alaturi de tine, acum e doar o joaca de copil. M-ai invatat ca nu am nevoie decat de-o rochie si o pereche de tocuri pentru a cuceri lumea. M-ai invatat ca oamenii vin si pleaca si ca la final voi fi tot singura. M-ai invatat sa-mi ascund sufletul atat de bine incat acum nici tu nu-l mai gasesti.

-In seara asta?

-La miezul noptii?

-Te-ai schimbat?

-Nu de caracter.

-Perfect.

Ma intreb cum va fi. Nu-mi pot retine un zambet. Prada devine pradator.

Stam la aceeasi masa si iti citesc minciunile-n privire. Te privesc si zambesc. Ma fac ca te cred. Sunt satula de dispute si mai simt o urma de drag pentru cel care-ai fost. Omul cu coloana vertebrala de care m-am indragostit candva. Omul care mi-a calcat visele in picioare doar pentru ca erau prea inalte pentru el. Omul care mi-a taiat aripile doar pentru a nu zbura prea departe de el.

-Esti schimbata.

-Sunt la fel.

-Iti sclipesc ochii. Radiezi.

-Se numeste fericire.

-E cu subinteles?

-E mai mult decat direct acel subinteles.

Conversatii monosilabice. Doi straini la aceeasi masa de-acum cativa ani. Atunci ne cunosteam, acum ne reamintim. Povestesti. Am flashback-uri. Aproape ca doare. Doar aproape. Acum nu mai plang. Acum stiu ca fericirea mea nu a depins niciodata de tine.

-Inca te iubesc.

-Si eu te-am iubit.

Totul se intampla prea devreme sau prea tarziu. Despartirile sunt singurele care se intampla la momentul potrivit.

Leave a Reply

