Negociere

434e405324451483bc53f466454c29bb-d5lvvqdAuzi pamantul cum se prabuseste? Atat de deplina linistea incat aud cum imi cad bucati de suflet in trecut. Stau la masa cu diavolul si negociez ce a mai ramas. Grea decizie. Sa-mi vand si ultimele bucati sau sa mi-l recuperez pe tot? Greseli platite cu ani din viata, amintiri care tulbura prezentul si persoane care ar trebui sa ramana intr-un decor blurat.

Ne asezam tacuti la masa. Urmeaza o noapte grea. Credeam c-am o viata sa duc negocierea asta la capat. Imi dau seama ca sunt sub presiune. El priveste intens, eu zambesc atat cat sa nu-mi simta panica. Aprind o tigara si mai beau dintr-un pahar privindu-l pe sub gene. Isi aprinde o tigara si ma intreaba ce-mi doresc. Stie prea bine ca acum sunt incoltita. Nici macar sufletul meu nu stie ce vrea, eu stiu doar ce voiam. Dar acum nu mai e ca atunci. Timpul trece, dorintele se schimba, cerintele cresc.

Imi descalt tocurile, dau rochia jos si ma intind pe masa. Macar sa ducem o negociere corecta. Il privesc intens in timp ce aprind o tigara.

-Ce esti dispus sa oferi?

-Cat esti dispusa sa platesti?

-Nimic.

-Unde-i negocierea?

-Nu vezi ca nu ducem o negociere? Iti vand sufletul in schimbul fericirii.

-Ce e fericirea?

-De unde sa stiu eu? Tu sa mi-o oferi.

-Renunta la ce esti.

-Daca as mai sti ce sunt.

Ma ridic usor si-ti ating buzele. Ma scurg in bratele tale si imi citesti promisiunea in ochi. Stii ca nu voi fi fericita, stii ca tu nu ma vei lasa sa fiu. Iti doresti sa fiu doar a ta, iar tu dragul meu nu-mi mai poti aduce zambetul pe buze. Tot ce mai poti acum sa faci e sa-mi incalzesti trupul la miezul noptii, sa-mi soptesti ca ma iubesti, iar la rasarit sa ne continuam vietile intr-o realitate mai dura decat meritam.

Imi place sa-mi stergi rujul de pe buze, imi place sa-mi atingi trupul ca si cand ti-as apartine si-mi place dimineata sa redevin poveste. Amintiri iti trec prin fata ochilor. Am fost regina in iadul tau pana cand m-am plictisit. Am plecat lasand ecoul in urma sa-ti tina de urat. Nu a fost suficient.

-Tu esti doar a mea.

-Am fost a ta.

-Vino acasa.

-Sunt acasa. Haosul pentru mine e acasa. Tu m-ai invatat sa traiesc asa si am invatat s-o fac cu zambetul pe buze. Acum ma potrivesc oriunde. Iubeste-ma azi si uita-ma maine. Diavolul n-are nevoie de o regina, iar eu ma descurc foarte bine si traind intr-un viitor in care tu nu existi.

-Ti-a fost greu? Sa pleci?

-Nu atat de greu pe cat mi-a fost sa raman. Dar nu are rost sa privesc trecutul. Nimic nu s-a schimbat acolo.

Stiai bine ca avem multe nopti pierdute in doi. Stiai ca-ti apartin trup si suflet si stiai ca ma pierdusei undeva intre trecut si viitor. Stiai ca nu voi mai fi a ta decat pe bucati. Stiai ca sufletul meu nu mai apartine nimanui si stiai ca tot ce mai puteai avea acum era iluzia unei nopti de fericire. Iadul tau era gol, sufletul singur si amintirea mea vie.

Leave a Reply

