Apus de soare

14725749_1227044847334880_3622891685182025396_nParul lung, lasat pe spate, buze rosii, ochii conturati atenti cu o mare de cerneala neagra si sarcasmul nelipsit. Mai raman doar hainele. Intind dresurile usor pe picior, aleg cea mai dantelata si neagra lenjerie existenta, iar rochia vaporoasa, neagra. Nici prea lunga, nici prea scurta. Asa, cat sa-ti trezeasca simturile adormite si zambetul pe buze. Ultimul strop de parfum si cele mai inalte tocuri.

Am sufletul la gura si imaginatia a luat-o razna demult. Stiu ca si tu ma vrei. Am vazut asta in repetate randuri, doar am preferat sa raman indiferenta. Poate seara asta va fi altfel, poate nu.

-Te iau?

-Vin eu.

-Chiar nu vrei sa te iau?

-Asteapta-ma ca eu vin.

Sunt gata demult. Mai fumez o tigara cat sa intarzii 10 minute si chem un taxi. Stiu ca vei fi acolo. Mereu ma astepti de parca-ti primesti doza necesara supravietuirii intr-o realitate ce nu are loc pentru un “noi”. Pasesc de parca lumea-mi apartine si simt cum mi se taie genunchii cand dau cu ochii de zambetul tau.

-Admirabil. Mirosi divin.

-Ca si tine suflet.

-Noi nu avem suflet.

-Putem visa din cand in cand.

Rad puternic incercand sa maschez emotiile. A trecut prea mult timp, dar amandoi suntem la fel. Oricat timp ar trece, noi mereu suntem la fel. Stam la bar. Tu acelasi gin tonic, eu acelasi jager dulce amarui. Doi distrugatori de vise, fericiti doar la apus si inexistenti la rasarit. Acelasi truc ieftin cu impartitul tigarii doar sa ne apropiem unul de celalalt. Acelasi miros discret care ne apropie, aceleasi haine subtiri care se cer a fi date jos.

Dansam. Te-apropii, ma tii strans si te misti cu mine. Lumea n-are sens, iar cei din jurul nostru nu conteaza. Restul lumii niciodata n-are sens cand ne intalnim la caderea noptii. Dorintele se cer a fi indeplinite, poftele stinse si sufletele testate. Iti simt mainile cum imi tatueaza spatele hieroglific, iti simt respiratia in ureche si stiu ca te vreau mereu la fel: intens.

-Sunt a ta.

-Mereu al tau, suflet.

-Parca nu aveam suflete.

-Nu-ti mai musca buzele?

-E prea mult?

-E suficient.

Ca de fiecare data ma iei pe-un umar, eu tip si sfarsim amandoi intr-o camera martora la prea multe pacate savarsite de noi. Am pierdut locul in rai, dar felul in care-mi dai hainele jos si-mi saruti trupul fac ca totul sa merite.

-Te vreau. A mea.

-Ia-ma.

Mereu aceeasi rutina. Mereu aceleasi replici care nu-si pierd farmecul. “Te vreau” si “Ia-ma”. Mereu ne-am vrut si niciodata nu a fost suficient. O tigara intr-o mana, paharul in cealalta si fermoarul de la rochie deschis lent de doua maini prea pricepute ca sa ma gandesc la experienta. Luminile orasului ne-asista. Sclipesc de fericire ca nu putem scapa unul de celalalt. Obiecteaza ca nu prindem rasaritul impreuna. Respiratia ta pe gatul meu, incalzindu-ma usor, fumul de tigara imi inunda plamanii, iar vinul dragul meu, sporeste setea de tine.

Ma explorezi ca pe-o harta si niciodata nu am fost mai incantata sa fiu un obiect in mainile tale. Ma mulez dupa formele tale, ma arcuiesc cat sa te gasesc si sunt gata sa te primesc.

-Suntem unul.

-Pana dimineata.

-Vreau sa ramai.

-Nu-mi doresc sa fac ordine suflet.

-Vino cu tot haosul pe care-l reprezinti.

-Saruta-ma si fa-ma fericita, doar o noapte.

Te simt al meu, stiu ca-mi apartii si cu toate astea nu voi ramane. Noptile de fericire nu pot compensa zile inecate-n lacrimi. Stim ca noi nu putem avea mai mult. Ne bucuram mereu de prima noapte de parca ar fi ultima. Ne apartinem unul celuilalt si probabil asta ne va distruge pe-amandoi. Savuram momente si furam clipe timpului. Rasaritul nu ne prinde niciodata impreuna. Intunericul noptii ne dezbraca de amintiri, regrete si lacrimi. Traim clipa asteptand haosul.

Leave a Reply

