Blog – Dactilografa de noapte!

Pentru azi am ales spre recomandare blogul Dactilografei. Il citesc de la inceput si cred ca puteti gasi fiecare cate ceva interesant in continut: o melodie buna, o recomandare de iesit, o poveste spumoasa… Bineinteles nici de aceasta data nu voi face o exceptie si voi atasa un mini-interviu cu autoarea blogului.

1.Cand a luat nastere Dactilografa de noapte si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?
Intr-o zi friguroasa a lunii februarie 2013, dupa indelungate insistente din partea unei anumite persoane (a se citi “dupa ce m-a batut la cap pana mi-au iesit peri albi”) am decis sa-mi las amprentele virtuale pe internet punand bazele acestui blog. La inceput ma impotriveam ideii de a-mi face un blog. In principiu, asta se intampla deoarece habar nu aveam ce anume as putea sa scriu pe un blog. Scriu proza de fel, acesta fiind principalul motiv pentru care mi s-a propus sa creez contul de wordpress, dar eu am ales diferit – am hotarat sa scriu despre idei, despre lucruri pe care le observam zilnic, despre unele lucruri pe care le gandim cu totii, dar nu le recunoastem nici macar fata de propria persoana.
2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.
 As avea multe de spus despre propria persoana (prea multe), asa ca va impartasesc cateva dintre lucrurile pe care le-au zis altii despre mine. Sunt probabil una dintre cele mai impulsive persoane pe care le veti cunoaste vreodata, desi termenul pe care il folosesc ceilalti este “pasionala”; volubila – pot convinge pe cineva de absolut orice atat timp cat stiu cum sa abordez persoana respectiva; obsedata de ideea de nou materializata in oameni: imi place sa cunosc oameni noi, sa ii studiez, sa-i incadrez intr-o anumita categorie; ciudata; amabila (ah, ce am mai ras cand am auzit-o pe asta); narcisista (adevarat, adevarat) si nu in ultimul rand, debordez de o sinceritate transanta.
Pe langa toate aceste cuvinte mari care ma descriu intr-o oarecare masura, as avea ceva de adaugat: inocenta copilariei – ma bucur de multe lucruri pe care adultii au uitat sa le aprecieze. Sunt oameni care cred ca odata ce ai inaintat in varsta trebuie sa renunti la copilul din tine, cel care face boacane fara sa stea prea mult pe ganduri. Eu nu am inteles niciodata asta.

3. Care e postul tau favorit de pe propriul blog ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine?

Nu am scris inca acel post care sa ma caracterizeze complet. Fiecare articol este o particica din gandurile mele. Preferatul meu ar fi probabil Toate’s curve, domne’!  , dar si articolele legate de trainerii de seductie imi sunt dragi – am ras cand le-am scris si inca mai rad cand le recitesc.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

Cred ca as reusi sa scriu la comanda, dar nu ar mai avea aceeasi insemnatate, asa ca prefer sa scriu doar atunci cand simt ca trebuie sa scriu.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Aproape am renuntat la blog la un moment dat. Norocul meu a fost ca nu am gasit butonul de unde sa-l sterg.

 

2 thoughts on “Blog – Dactilografa de noapte!

Leave a comment