Blog – I like it complicated!

De ceva vreme ma tot chinui sa citesc acest blog si intr-un final am facut-o. Ca idee nu intentionez sa citesc un blog cap coada daca nu imi place un articol ce il aleg random. Cel de fata ce l-am ales spre recomandare m-a facut sa-mi doresc sa citesc mai mult, post dupa post si am ramas dezamagita cand am vazut ce repede l-am terminat. Mai jos aveti si un mini-interviu cu autoarea asa cum v-am obisnuit la fiecare recomandare.

1.Cand a luat nastere I like it complicated si care a fost motivul pentru care ai decis sa incepi un blog?
I like it complicated a luat nastere pe 16 Martie 2013 dupa ce, timp de cateva saptamani, citisem jurnaluluneihaotice si jurnalulevei, care m-au inspirat sa incep propriul blog. Am mai avut tentative esuate de blogging si in trecut, dar niciunul nu a supravietuit primului articol. In momentul respectiv eram rascolita de o poveste care inca se deruleaza si aveam prin calculator salvate doua texte scurte scrise de mine, dintre care am publicat unul atunci si pe celalalt cateva zile mai tarziu. Scopul acestui blog a fost de a tine un fel de jurnal al acestei povesti care dadea semne de a deveni una complicata, de aceea de multe ori textele mele sunt presarate de dialoguri cat se poate de reale, care par a nu avea legatura directa cu continutul textului, dar care mi-au declansat anumite stari, sentimente, trairi.

2. Descrie-te pe scurt pentru ca cititorii sa-si faca o parere despre tine.

 Imi plac lucrurile complicate. Simplitatea ma plictiseste, ma omoara incet-incet. Formula fericirii nu e 1+1=2,  ci 1-1+1-1+1+1-1+1=2. Barbatul ideal nu trebuie sa arate intr-un anumit fel ci trebuie sa reprezinte o provocare pentru mine, eu trebuie sa il cuceresc pe el, nu el pe mine, trebuie sa ma intrige, sa ma starneasca si sa nu imi lase rotitele mintii sa se opreasca prea mult in loc. Nu cred in iubirea vesnica si, intr-o relatie, prefer sa iubesc fara a fi iubita decat sa fiu iubita fara sa pot iubi. Ma indragostesc usor pentru ca probabil ma indragostesc de sentiment nu de persoana.Sunt studenta la Psihologie desi am mult peste varsta normala de studentie. Am doi baieti minunati, niciunul nu-mi seamana fizic🙂

3. Care e postul tau favorit de pe propriul blog (+link) ce consideri tu ca te caracterizeaza cel mai bine.

 Postul meu favorit, cel care imi defineste si blogul si personalitatea e Complica-ma! (1), dar la egalitate cu el as putea spune ca este si O fetita de 5 ani intr-un corp de femeie.

4.Scrii cu regularitate sau cand ai o anumita stare de spirit?

 Scriu cand simt nevoia sa scriu si scriu ce simt. Nu-mi place sa scriu la comanda si nici pe subiecte date.

5.Care ar fi motivul din cauza caruia ai renunta la scris pe blog (asta in cazul in care ai vrea sa renunti)?

Probabil ca as renunta la blog daca nu as mai avea nimic de spus, iar daca as fi descoperita de cine nu trebuie as inchide blogul actual si as deschide altul.

6 thoughts on “Blog – I like it complicated!

  1. si eu prefer sa iubesc fara sa fiu iubita decat sa fiu iubita fara a putea iubi..dar esti constienta ca asta ne define putin ca fiind sado maso?:) alegem drama,suferinta..tristetea,lacrimilie..

  2. L-am auzit candva pe Cristian Andrei, acela, spunand ca o femeie trebuie sa-si aleaga ca barbat pe unul care o iubeste, chiar daca ea pe el nu. Ca teoria spune ca un barbat indragostit stie cum sa isi faca femeia sa-l iubeasca inapoi, pe cand o femeie nu poate asta si in plus, nu e in ADN-ul damei sa faca asa. Asta am zis-o doar ca motiv de reflectie, din pacate si mie imi convine sa simt eu, ca de ce simte altul oricum n-am cum sa fiu sigura…. iar sentimentele mele imi fac mie bine in primul rand. 🙂

    Si eu am facut facultatea tarziu, din 2002 pana in 2006, adica la 32 de ani am inceput-o. Nu are nicio relevanta, important e ce faci dupa. Sa-ti fie bine ! :*

Leave a Reply

