Jurnal

E duminica si drept sa va spun e o duminica plina de soare aici la mine. Astazi m-am trezit chiar ok avand in vedere ca asta noapte am iesit un pic la distractie. Impreuna cu un grup de prieteni am zis ca e cazul sa mai scoatem nasurile din apartamente nu de alta dar sa nu prindem radacini. Ca de obicei eu am ajuns ultima, recunosc la punctualitate de multe ori sunt un dezastru.

Dupa prima jumatate de pahar de whiskey deja dansam si eram foarte bine dispusa. Evident prietenii mei nu vor sta niciodata pe scaune cat timp sunt cu ei pentru ca nu au cum. Sunt mult prea vesela si evident ii ridic in picioare la dans. Astfel ca pana la ora 2 am dansat, ne-am distrat si ne-am bucurat in grup. Partea cea mai buna a fost cand o tipa a dansat cu mine si cu prietena mea si desi era o necunoscuta intre 2 momente de respire mi-a povestit jumatate din viata ei. Fusese intr-o relatie, isi astepta un amic ca partener de dans, nu avea chef de agatat, nu avea chef de barbati si se vedea pe chipul ei ca era foarte fericita. Deoarece baietii luasera loc de oboseala noi am facut o hora si-am dansat popular ceva vreme, dupa am trecut la ritmuri de club si am baut atat cat se putea bea.

Acum stau la munca si savurez o tigara, vorbesc cu S. si ma gandesc doar la luna decembrie. Trebuie sa ma gandesc la un cadou inspirat pentru al meu frate din moment ce el vrea un telescop de doar 6000 de ron si eu nu mi-l permit. La naiba :)) tre sa muncesc cateva luni sa-i pot face asemenea cadou asa ca voi alege ceva mai rezonabil.

Va pup si va urez o zi superba!

Leave a comment