Schimbari de personalitate

M-am schimbat! Eu care ziceam ca oamenii nu se schimba m-am schimbat! (Nu intelegeti gresit: nu toti oamenii se schimba: nu ai cum schimba o persoana cu o mentalitate limitata sau incapatanata. Un om se schimba singur cand isi doreste din tot sufletul asta) Nu stiu daca m-am schimbat pentru ca am vrut sau din cauza circumstantelor, dar imi dau seama ca de la relatia cu E am ramas total dezamagita in privinta barbatilor. Imi parea asa un barbat cu capul pe umeri, care stie ce vrea de la viata si s-a dovedit ca tot ce a putut sa faca a fost sa se intoarca la trecut. Nu m-a durut, nu am suferit in adevaratul sens al cuvantului cum s-a intamplat cu R, dar cu siguranta am ramas dezamagita.

Stii experientele isi pun amprenta asupra personalitatii oricat am incerca sa negam lucrul asta: nu eram o femeie indiferenta total. Eram intr-o mica masura, dar acum am ajuns sa ma uimesc si pe mine de ceea ce pot scoate pe gura. Avand in vedere ca ma refer la E ca la fosta mea relatie pentru un exemplu viu am sa-l numesc pe ce-l de-al 2-lea E: E2. Da! Ce coincidenta sa aiba ambii acelasi nume.

-Stii ma gandeam sa ne vedem la o cafea…

-Nu prea am cum azi ca sunt ocupata la munca (de un an nu i-am raspuns la telefon si nici la mesaje si nici nu prea am intentia sa o fac), dar poate ramane pe altadata. Cu toate astea daca vrei sa vorbim asta e id-ul meu putem vorbi pe mess ca sunt online si o sa ne vedem cand ne permite timpul.

(Dupa 10 minute de conversatie)

-Stii, daca ai reusit sa ma plictisesti in 10 minute virtual cu siguranta real ai reusi performanta de a ma plictisi in 5. (Da nici mie nu-mi vine sa cred cat de transanta am putut sa fiu)

A mai scris el ceva, dar nu prea m-a interesat sa citesc ce mi-a debitat in fereastra deja obosita de aberatiile lui. (nu vede rostul unui parfum scump, povestirea de n ori a ultimei lui iesiri intr-un bar, stresul de la munca si faptul ca stie sa faca ce scrie la zodiac) Wtf? Cum sa-mi zici ca stii sa faci ce scrie la zodiac! Clar asta a depasit limitele prostiei! Nu ma asteptam, dar nici nu ma mai surprinde nimic (poate doar declaratiile mele prea directe si prea deranjante, iar in ultima vreme din ce in ce mai dese).

Nu mai sunt la fel de agitata ca inainte si cu siguranta nu mai sunt la fel de vorbareata. (asta trebuie sa i-o datorez lui E? Nu stiu, dar nu stau acum sa fac sapaturi) A inceput sa-mi placa ceva mai mult sa-i ascult pe altii decat sa vorbesc eu. E mult mai relaxant si am timpul suficient de a fuma mai multe tigari. Am constatat asta ieri seara cand am iesit cu prietena mea A la o plimbare.

Nu mai am la fel  de mult timp liber. (asta clar i se datoreaza lui E) Am incercat sa-mi fac timp mai mult pentru el deoarece inainte nu prea aveam deloc, dar se pare ca el a fost sufocat de multitudinea timpului meu liber! Acum am inceput cursurile de programare, iesirile la suc ceva mai dese, relaxarea la tenis, reluarea lecturilor, scrabble-ul online, serialele actualizate, o noua facultate si sa nu uit scoala de soferi.

Nu mai sunt naiva! Daca inainte credeam cand imi zicea E ca abia mai vorbeste cu A si imi reprosa acest lucru ca fiind din vina mea, am aflat ca era o minciuna. La ce sa mai crezi un barbat cand te minte zambind? Si cum naiba sa mai crezi un barbat care te minte si atunci cand nu mai are nici o obligatie fata de tine? Ce-i drept am avut sentimente pentru el, dar niciodata nu a stiut cu adevarat ce am apreciat la el si cred ca e mai bine asa. M-a cunoscut cum am vrut eu sa ma cunoasca: directa, prompta, uneori nervoasa,impulsive, de multe ori zambareata si mereu acolo pentru el. Din pacate nu pot fi descrisa in asa putine cuvinte, dar nici nu am vrut sa-i arat mai mult. Sunt constienta ca eram capabila sa fiu eu si probabil i-ar fi placut cealalta latura, dar la ce sa ma consum pentru asta? Daca il interesa probabil depunea el eforturi sa cunoasca cealalta latura.

Sunt nostalgica: R mi-a zis ca inca mai are sentimente pentru mine si cand am auzit asta recunosc ca mi s-a facut pielea de gaina, dar din pacate nu vreau sa ma intorc la trecut. Voi gasi altul mai bun si daca nu, prefer sa raman singura decat sa ma complac intr-o relatie in care nu ma simt completa. Am incheiat acest capitol cu ceva timp in urma.

Nu sunt perfecta si stiu asta, dar cu siguranta cineva, candva ma va aprecia pentru toata imperfectiunea mea si va tine la mine asa cum sunt. Nu stiu cat o sa mai dureze pana cand se va intampla asta, dar momentan nici nu prea ma intereseaza. Imi e bine asa cum sunt, am timp pentru alte activitati si ma simt bine cu mine. Acum am alte prioritati pe lista.

Leave a Reply

