Planuri

Ziceam ceva la pranz de un Pinot Gris? Pai sticla aia de vin s-a concretizat in vreo 4-5 cocktailuri Cosmopolitan. Am iesit frumos de la munca si am plecat sa sarbatoresc. Ce mai conteaza cu cine am fost atata timp cat m-am simtit bine. Sunt fericita! Maxim de fericita! E prima data cand m-am hotarat si eu sa fac un lucru cap coada bine si sper sa ma tin de chestia asta. Stiu ca nu e usor, stiu ca vor fi inca 3 ani in care voi invata din plin(macar 3 sa invat daca am avut 3 de relaxare), dar am satisfactia personala ca cel putin incerc din tot sufletul meu sa fac ceva. Am intalnit un tip simpatic azi, mai exact l-am intalnit acum ceva vreme, dar nu prea i-am dat importanta. Nu cred ca e vreo pierdere, dar totusi trebuia sa mentionez. M-a uimit ca si citeste cam in aceeasi cantitate cat citesc eu.

Am ajuns azi prin Maideyi (cafeneaua unde merg de obicei) si am inlocuit vesnicul Green Apple cu un Cosmo. Eram singura, dar am stat la vorba cu barmanii alaturi de care ma simt ok de fiecare data cand poposesc acolo la suc sau la cafea.  Drept urmare la plecare m-am ales cu unul din cd-urile lor. Muzica super ok pe care imi face mereu placere sa o ascult. Uraaaa! Acum o am si eu acasa. Evident probabil ma voi intoarce maine sau poimaine sa returnez obiectul de imprumut, dar tot ma simt ok.

Sfat: oricat de comod ai dori sa te simti ca femeie nu renunta la tocuri (mai ales daca esti un pic mai scunda ca majoritatea) niciodata nu se stie unde ajungi dintr-un bar. M-am intalnit cu C. si am hotarat sa iesim intr-un club. Cam gol, dar ce poti cere vara cand toata lumea e in concedii, face sex sambata seara sau pur si simplu n-au chef de iesit? Am baut un cocktail, m-am reintalnit cu D dupa o lunga perioada de vreme. Era cam schimbat. Parca arata mai bine inainte! Ce-i drept niciodata nu m-au atras pachetele de muschi, dar trebuie sa recunosc ca omul arata inca bine. (un lucru e cert: asta nici intr-o mie de ani nu ar fi stilul meu).

Primul care a aflat ca am intrat la a doua facultate a fost R. Stia foarte mult cat inseamna asta pentru mine si probabil s-a bucurat. Am preferat sa-i trimit un mesaj desi cred ca mi-as fi dorit pe undeva sa-i zic chestia asta la telefon sa-i aud reactia. Oare ar fi fost de sictir, dezamagire, bucurie, mandrie? Stiu ca mai are sentimente pentru mine, dar din pacate eu acum sunt ceva mai incapabila de a mai purta sentimente pentru cineva. Nu-mi doresc decat s-o iau de la capat, sa fac si eu ceva si sa las in urma ce a fost.

Leave a Reply

