Iarna dezamagirilor

A venit iarna si nu toamna asa cum ma asteptam. O data cu ea alte dezamagiri si promisiuni incalcate de persoana care nu ar trebui sa faca. Bineinteles pana si persoana in care ne punem toata increderea sfarseste prin a ne rani si a ne distruge sufletul. Barbatii spun ca femeile sunt rele si ne fac in tot felul, dar din moment ce treci peste o experienta neplacuta cum altfel ai putea fi?

Cuvinte si cuvinte si din nou cuvinte. Asta mi s-a oferit ca pana la urma sa nu primesc nimic. Mare prost ala care a spus ca dragostea inseamna sa-ti oferi sufletul cuiva avand incredere ca persoana in cauza nu te va rani. In final happy-end-ul nu exista. E o iluzie prezentata in filme pentru cei naivi. Nimeni nu iti arata exact cum va fi viata ta, cariera sau relatia. Nici un film nu te pregateste pentru suferinta, dar toate iti arata ce fericiti au trait x si y pana la adanci batraneti. Sa fim seriosi daca au trait asa fericiti si in mod normal cuplurile sfarsesc cu un mariaj etern de ce rata divorturilor e in crestere? Nu ca nu mi-ar placea sa visez pentru ca imi place. Macar in vise nu sunt dezamagita de nimeni, dar totusi trebuie sa existe un mic ajutor, trebuie sa existe persoana care sa fie acolo inainte si sa iti spuna: nu te arunca inainte ca nu va fi asa cum iti doresti, nu iti asterne sufletul pe tava ca in final iti vor ramane doar lacrimile, dezamagirile si amintirile. Dar persoana aia nu exista si asa infrunti totul singur. Te trezesti ca persoana aia in care ai incredere si careia ii daruiesti sufletul sfarseste prin a comite o greseala sau mai multe si la final ramai singura, goala si fara suflet. Din astfel de experiente devin femeile rele si sincer nu cred ca rele ci precaute. E normal dupa ce o patesti o data sa sufli si intr-un iaurt care abia ce-l scoti din frigider. In fond siguranta persoanei si sentimentelor tale e principala. Eu una cu siguranta nu mai am incredere in traditionalul “te iubesc” rostit cu prea multa usurinta si inselat la prima ocazie cu anumite greseli. Cert e ca am sa-mi revin si am sa trec peste toate ca alta solutie nu e. Nu stiu daca are vreo logica textul asta, dar asta am dorit sa scriu si am vrut sa-mi vars durerea prin a scrie ca e cel mai usor de depasit problema asa. In fond cica atunci cand iti scrii dezamagirile treci mai usor peste ele. Sper sa mi se intample si mie acelasi lucru.

51 thoughts on “Iarna dezamagirilor

  1. “Concept” nu e un cuvant pompos as zice eu, iar “interesant” .. e chiar uzual…
    Si e un concept interesant in Romanica, unde inocenta copilariei dispare foarte foarte devreme … lately

Leave a Reply

