Recuperand vise

Babe ma ingheata frigul asta pana in adancul sufletului, imi ingheata sentimentele, trupul, mintea si tot ce-mi doresc e sa fii tu langa mine sa ma trezesti la viata. Vreau sa ma tii de mana in mijlocul strazii si sa aducem lumii primavara. Vreau sa-i faci din ochi soarelui si el sa rasara mereu pentru noi. Ti-as striga ca te iubesc sa ma poti auzi, dar tot albul asta ma oboseste. Sufletele noastre s-au murdarit de mult cu dorintele care le avem, sufletele noastre se cauta unul pe celalalt si asteapta intalnirea promisa.

In mod normal nu-mi place frigul asta, nu-mi place zapada, nu-mi place iarna. Dar de data asta am stat in frig pentru un mms ce avea sa ajunga la tine. Un mms care sa-ti arate cata zapada e la mine si cu ce ma laud eu. Da, asta e o iarna perfecta.  Stii ca ursii pleaca la hibernat iarna? Tin sa te anunt ca iarna asta m-ai facut sa-mi revin la viata!

In fiecare iarna mi-am pus sufletul la pastrare pentru a-l distruge vara. Pasiunile alea nemarginite de cateva zile care iti fura ani de viata, pasiunile alea de cateva zile ma mentin in viata. Nu-mi place simplu, nu-mi place nimic din ce pot avea usor, nu-mi place nimeni care nu e in stare sa se joace cu mintea mea. Dupa cateva zile de vara traite intens imi ingrop amintirile in frigul iernii. Iarna asta e diferita… Iarna asta ai fost tu langa mine facandu-ma sa uit de amintiri, ani pierduti, frig si intuneric. Iarna asta mi-ai adus soarele la miezul noptii si luna in miezul zilei! Iarna asta mi-ai vandut zambete pe care le voi plati cu lacrimi. Totul are un pret! Ambii stim asta. Sper ca factura emisa de tine sa nu ma lase fara lacrimi. Sper totusi ca poate nu ai sa-mi emiti o factura pentru ce-mi oferi.

Nu imi doresc anotimpuri perfecte. Stii, mi-as dori doar sa fii tu aici pentru ca indiferent de ce s-ar intampla ar fi mai mult decat perfect. Tu aici, o cana de vin fiert, un film bun si nici ca mi-as dori mult. Tu, aici, doar pentru mine, sa ma strangi in brate si sa-mi spui ca sunt copila ta frumoasa…. Dar nu stiu daca asta se va intampla pentru ca imaginea ta e din ce in ce mai vaga… Pentru ca tu preferi sa fugi in loc sa-ti asumi cateva riscuri, pentru ca tu preferi ca totul sa fie usor si bine… Nu te condamn, pana si fericirea o oferi in anumite doze, pana si fericirea devine letala dintr-un anumit moment. Se pare ca mi-ai administrat o supradoza de fericire pentru a putea sa-mi omori sufletul si sa-mi lasi chipul zambind. Zambetele mele vor apartine mereu unui suflet mort de prea multa fericire, zambetele mele iti vor apartine tie… Nu-ti pot oferi zile-n rai, mai am rezervare doar pentru cele din iad, dar tu inca nu esti pregatit sa infrunti pericolele alaturi de mine. Nu esti pregatit sa-ti arzi buzele murind de sete, nu esti pregatit sa-mi fii inger si sa ma accepti ca demon. Nu vreau sa urc in rai langa tine, dar nici tu nu vrei sa cobori in iad alaturi de mine si of nu ai idee de cata fericire poti avea parte in ambele locuri.

Doar o alta iarna care va trece asa cum a venit, doar un suflet ce se va vindeca dupa o julitura in genunchi. Iarna nu e facuta pentru realitati, e doar pentru vise… Imposibile sau nu in fond totul se rezuma la a visa. Ca uneori teoria se aplica in realitate… e doar o coincidenta fericita. Si cred in continuare ca fericirea ma asteapta intr-un colt de lume. Stiu ca atunci cand o voi gasi va fi cu cineva de mana… Poate vei fi tu, poate va fi altcineva, important e sa nu alerg prea tare. Vreau sa radiez atunci cand o voi intalni…

M-ai facut sa visez cu ochii deschisi la iluzii imposibile…

Articol inscris si pentru ediatia a9a BlogPower

Tema propusa de Carmen

Alte articole participante: Eram, O iarna perfecta, Poveste in alb, Iarna mea, Iarna, inevitabila iarna…

12 thoughts on “Recuperand vise

  1. Pingback: Blog Power 9 | mostwantedblog.org

  2. Oamenii fug de obicei cand se tem. Poate isi fa recapata curajul. Roata mereu se intoarce sa stii. Poate si tu vei fugi cand nu te vei astepta la ce va urma si apoi va veti uni iar ca si cand trecutul nu ar fi fost. Cine stie…

  3. Timpul o sa-si spuna cuvantul asupra tuturor experientelor mele de viata. Nu am de gand sa fortez natura printr-un mijloc sau altul.

  4. Pingback: Blog Power, editia 10 | mostwantedblog.org

  5. Pingback: Blog power editia a 10-a | Losty88′s Blog

  6. Pingback: Blog Power 10! Vot!

Leave a comment