Impossible love

Vreau o viaţă nouă şi de restul caramele . Dă-l naibii de trecut şi de timpuri grele.

Mi-a fugit lumea de sub picioare in momentul in care tu m-ai ridicat la cer. A disparut ziua in momentul in care tu imi ofereai doar nopti albe. Tu? As vrea sa te descriu, dar mi-e frica de momentul in care toate femeile se vor indragosti de tine privindu-te prin ochii mei.Mi-e frica de acel “cum ar fi fost daca”, mi-e frica sa nu ma prinda de-o mana, sa ma lipeasca de perete si sa-mi sarute buzele sarate de-atatea lacrimi.

Nu mai am decat caramele, viata aia noua a ramas undeva pe fundal ranita de esecul nostru. Viata aia dorea sa se laude altor vieti ca e mai buna! Viata aia… Stii ceva? Noi am ucis-o! Nu te mai plange atat ca n-a vazut lumina zilei! Tu ai incatusat-o si ai ascuns-o intr-un beci umed cu miros de mucegai! Tu ai facut-o sa nu-si doreasca decat razbunare! Pacat… in final nici asta nu a mai vrut. Isi dorea doar sa moara lent si dureros legata de un scaun putrezit. Se uita cu ochi goi la tine atunci cand ii verificai incheieturile si cu o urma de speranta la mine cand ii umezeam buzele cu o gura de apa. Cu ultima suflare m-a rugat s-o readuc la viata, cu ultima suflare m-a rugat sa te iubesc si sa te fac fericit. Am mintit-o zambind si i-am promis ca o voi face. Acum imi pare rau…

Tu mi-ai fi ranit incheieturile pana la sange sa raman a ta, iar eu? Eu ti-as fi dat si ultima picatura pentru ca te iubeam. Copila inocenta am crezut ca totul e o joaca si m-am lasat legata strans, dar am realizat ca eram captiva intr-o camera cu 4 pereti si o podea inrosita de atata suferinta. Si totusi iti amintesti ochii mei cand te priveam in zorii zilei? Sclipeau de dorinta. Dorinta de a-ti sterge 2 palme sa le simti! Dorinta de a-ti sterge 2 palme sa le simti si apoi sa ma urc peste tine sa te gust cm cu cm! Dorinta de a-ti vedea ochii sclipind de durere si placere. Da! Ultimele fumuri din tigarile alea arse-n doi au murit fericite. Ele au fost martorii unei iubiri transformate in cenusa de prea multa pasiune. Fumurile alea ce se ridicau amenintator in fata noastra si se contopeau in forme ciudate ne analizau si ne tratau ca pe 2 nebuni uitati pe-o tabla de sah.

-Uita-te si tu la ei. Habar nu au in ce directie se indreapta.

-Unul e alb si unul negru. Tu stii ce se va-ntampla din cauza asta nu?

-Vor sfarsi prin a se distruge unul pe celalalt….

-Pacat!

Mi-am platit dorintele cu lacrimi, iar tu mi le-ai indeplinit dureros de dulce. Tu, m-ai facut sa uit durerea cand ma izbeai de-o podea rece, tu m-ai facut sa ador momentele in care-mi tatuai pe-un umar amintirile traite in doi. Suntem doi nebuni, ramasi singuri, fara o viata noua impotriva altor vieti. Doi nebuni fugariti de vise, obositi de sperante, muscati de iluzii…

” si apropo.. tu bucura-te ca vezi rasaritul si nu mai complica tot ce e simplu.. semnat Timpul “

Articol inscris in Blog power editia a 10-a

Tema: Impossible love

Alte articole participante: Album, Suflet inghetat, Himere, Imi este dor, From Vanessa, with love

7 thoughts on “Impossible love

  1. Pingback: Imi este dor …

  2. Pingback: Blog Power

  3. Pingback: Blog Power 10! Vot! | mostwantedblog.org

Leave a Reply

