Intalnire cu dragostea

-Ucide-mi sufletul innecandu-ma in sentimente. Surprinde-ma placut la fiecare rasarit si inchide-mi pleoapele la fiecare apus de soare. Nu uita de mine, nu uita de locul meu in sufletul tau si incearca sa nu uiti nici momentele mai putin placute ce ne-au transformat in ceea ce suntem azi. Am navigat incet prin vise arse si mi-am pierdut sufletul in lacrimi. S-a dizolvat incet, iar tot ce mai am acum e sarea de pe degete.

-Si totusi cu cine vorbesti? Acum ma vrei? Iti amintesti cand preferai un pat gol si pereti reci? Iti amintesti cum m-ai respins in momentul in care ti-am batut la usa?

-Mi-ai lipsit atat de mult? Am alergat pana ce venele refuzau sa mai pompeze sange, am alergat pana cand sufletul mi-a ramas in urma, am ramas si fara cuvinte. Tot ce mai am acum e un oftat din cauza oboselii si niste picioare rupte de-atatea dorinte refuzate.

-Si crezi tu ca acum va fi altfel? Dorintele tale refuzate vor ramane doar niste regrete amare ce-ti vor bantui trecutul, visele alea neindeplinite au fugit de tine pentru simplul fapt ca tu nu le-ai inchis sub cheie. Iar acum vrei tot? Cu ce drept? Cand m-am oferit sa-ti fiu alaturi nici macar nu m-ai alungat privindu-ma in ochi. Tot ce vedeam era un gol absolut si cateva alunite asezate strategic de-a lungul spatelui.

-Cred ca e o greseala ca te-am chemat. De fapt nu ar trebui sa fii aici. Ar trebui sa alergi intr-o incapere mai calda si catre un soare care sa-ti arda trupul pana la adevarata ta masca. M-am saturat sa te privesc in ochi si sa nu pot vedea nimic. M-am saturat sa ma scufund si sa incerc sa ies la suprafata mai puternica. Mi-ai omorat sufletul intr-un moment de ratacire, iar acum tot ce pot face e sa te dau dracu’!

-Toti oamenii sunteti nerecunoscatori. Atunci cand apar in viata voastra nu-mi gasiti decat defecte. Cand trec pe langa voi aveti privirea in pamant si va amintiti doar de probleme. Unde-i placerea?

-Ai luat-o cu tine de fiecare data cand ai plecat. Toti am auzit de tine, dar preferam sa fugim intr-un alt capat de lume decat sa te luam de mana, pentru ca intr-un final tu pleci, iar noi ramanem goliti de sentimente. Stii ceva? Te privesc direct in ochi acum! Ca si atunci te voi ruga sa pleci si sa nu-mi mai treci pragul pana cand nu ai de gand sa te schimbi.

-Sufletul tau l-am ucis demult… Am venit doar sa-mi privesc esecul. Am venit sa privesc femeia lipsita de vise, lipsita de zambete si inecata de lacrimi. Si totusi cred ca ti-as putea desena cateva stele pe tavan, sa le privesti cand crezi ca totul e pierdut. Si cred ca pot picta speranta pe umarul tau stang si cred ca inca mai poti zambi frumos vietii. Plec, dar fii sigura ca voi reveni. Imi place intre acesti pereti goi si reci, imi place sa stau langa un suflet nehotarat si sa privesc doi ochi goi.

-Sper sa fiu pregatita in momentul in care ne vom revedea.

-Nu vei fi…

Articol inscris la BlogPower editia a 19-a.

Tema aleasa de Simona lidera de opiniei a editiei anterioare cu articolul Pictor.

(Ți-aș spune că… Pe cine ai vrea să întâlnești? Ce cuvinte ar curge între voi? Cum v-ați despărți?)

Alte articole participante: Ti-as spune ca, Intalniri, Asteptati-ma, Suflet in oglinda, Nu sunt cuvinte, Rendez Vous cu un Vis, Fara zahar, Baiatul fara nume, Cuvinte noi… neterfelite inca…, Cadru sihastru denumit optimism

19 thoughts on “Intalnire cu dragostea

  1. o femeie fără vise? nu, eu cred că se poate. numai un bărbat care vrea să orbească nu vede visurile din ochii unei femei.🙂 Fain text, deși e păcat să ai reproșuri ca ultime cuvinte🙂

  2. Pingback: Ți-aș spune că… « Andra Pavel

  3. Pingback: fără zahăr

  4. Pingback: Cadru sihastru denumit optimism | Ratzone's Blog

  5. Pingback: Blog Power 19 VOT! | | mostwantedblog.orgmostwantedblog.org

  6. “Nu vei fi” iti spune dragostea…sau acel alter-ego care te mustra…nu-s chiar lamurita, dar conteaza ideea…🙂
    Cred ca Dragostea (am scris intentionat cu majuscula) intotdeauna ne gaseste cu garda jos…complet nepregatiti…de aceea ni se intampla atatea… chestii neasteptate si dureroase…

  7. Noa serbus. Dorinţa fiecărui tânăr este să întâlnească pe cineva care să-i placă. O dorinţă firească ce nu depinde numai de el. Deci, fiecare trebuie să aştepte sorocul…

Leave a Reply

