2012

Intr-un final a venit si 2012. Nu as vrea sa va spun cat de mult am asteptat data de 31 decembrie. Niciodata ca anul acesta. Totul era bine planificat de la inceput. Pe 30 decembrie la ora 6.00 am plecat din Iasi entuziasmata spre Bran. 4 in masina, toti foarte veseli, 5 in masina din fata probabil la fel de veseli. Opriri pe drum cat cuprinde, tigari arse pana la filtru, nervi, oboseala, si pe inserat am ajuns la locul destinatiei.

3 zile am mancat toate combinatiile posibile de gratar: gratar cu paine, gratar cu crochete de cascaval, gratar cu sosuri etc. Trecand peste acest aspect totul a fost ok. Noaptea de 31? As vrea sa spun ca a fost ok. A fost in principiu ok doar ca lipsea ceva, mai bine zis cineva. Ala a fost momentul in care totul s-a dat peste cap. Ideea e ca drama incepuse pe data de 30 si a tinut pana in ziua plecarii. Pahare de vodka nenumarate, pachete intregi de tigari fumate, o rochie ce nu putea fi mai albastra decat a fost, tocuri medii, par cret, machiaj hmm chiar prea puternic pentru gusturile mele, dar a fost bine. De distractie nu pot spune nimic, a fost din plin, poate daca nu ar fi lipsit el ar fi fost completa.

Speram ca 2013 sa fie mai bun ca 2012.

De asemenea sper ca si voi v-ati distrat din plin si ati avut parte de un revelion de vis alaturi de cei dragi.

5 thoughts on “2012

Leave a comment