Alegeri

Ok. Dupa cum bine stiti am incercat sa cochetez si cu informatica, dar nu ma prinde frate! Am renuntat! Sunt prea dedicata jurnalismului ca sa pot face informatica. Sunt o umanista de cand ma stiu si sincer cam tot timpul am fost certata cu matematica si cu fizica. Sincer ma simt bine! In primul rand pentru ca nu am plecat de la premiza ca trebuie s-o duc la capat, ci ca pur si simplu incerc si altceva. Dar va zic ca sunt fericita pentru o chestie: am niste colegi dementiali!

Luni a fost balul bobocilor. Gandindu-ma ca voi renunta nu vedeam rostul de a ma duce, dar seara deja incepuse sa sune telefonul: “Hai nu vii?”, “Cand ajungi?”, “Bai! Hai mai repede!”. Sincer cat am fost dincoace la jurnalism nu exista atata socializare. Nu stiu de ce. Poate nu am stiut eu sa interactionez cu fetele sau poate e un alt mod de a privi lucrurile.

Oricum sa va explic cum a fost. Intr-un cuvant? Demential. In mai multe cuvinte? Pai sa va povestesc. Desi aici eram in grupa 6a tin sa va explic ca ma intelegeam foarte bine cu cei din 5a. In concluzie am sfarsit cu cei din grupa vecina la aceeasi masa. Am baut, am dansat, ne-am distrat, cand a fost prea aglomerat m-am urcat pe o masa. Nu de alta, dar aveam nevoie de loc sa ma desfasor. Am socializat cu un coleg simpatic de la noi din facultate pe care il zarisem fugitiv la un seminar si totul a iesit ok. Trecem peste partea in care luam pe toata lumea in brate pentru ca ma simteam foarte bine si la fel de bine putem trece si peste numarul paharelor baute (nu de alta, dar nu le-am numarat si probabil ar fi fost suficiente incat sa nu reusesc sa le numar).

Intrarea mi-am facuta in jurul orei 00.00. Vreo ora m-am uitat la sifonier fumand nestiind ce vestimentatiesa aleg, dar in momentul in care am ajuns la exasperare am optat pentru o fusta neagra, un tricou si cizme. Am zis ca nu merg sa vad concursul miss si mister nu de alta, dar nu ma pasioneaza asa ceva. Aveam chef doar sa dansez si sa ma simt bine nu sa ma holbez la o alta editie miss ce parea scoasa dintr-un film cu nota sub 5 pe imdb.

In principiu a fost foarte bine. Mi-am facut alti prieteni si astfel am largit si cercul de cunostinte. Am baut, ne-am distrat, cu unii evident ca voi pastra legatura si vom iesi de cate ori vom avea ocazia.

Dragilor va pup sa aveti o zi de noiembrie superba!

 

Leave a comment