Diverse personalitati

Ca sa ne intelegem. Eu nu incerc sa schimb persoane doar imi exprim opinii in legatura cu anumite atitudini, reactii, sentimente si decizii. Nu tind sa cred ca am vreo influenta asupra oamenilor, dar ma bucur cand stau de vorba cu un prieten sau altul imi cer un sfat si chiar il aplica. Sunt fantastica la dat sfaturi pentru ca in privinta altora sunt obiectiva, dar cand vine vorba de mine le gasesc scuze tuturor.

Ei bine m-am saturat sa mai gasesc scuze si e timpul sa fiu cat de cat obiectiva. Nu stiu cat voi reusi sa fac asta sau nu, dar cel putin merita sa incerc. De asemenea sunt satula de persoane care nu stiu sa lase de la ele. Ce dracu’ma? Daca nu fac ca tine, inseamna ca sunt rea? Nu imi place sa ma mulez dupa alte personalitati tocmai pentru ca a mea e foarte bine definita. De asemenea nici nu cer altora sa faca asa cum zic eu pentru ca statistic vorbind si altii au personalitati bine sau mai putin bine definite.

Cu S. am vorbit hmm putin. Relativ putin. Suficient de mult totusi avand in vedere ca eu cu majoritatea persoanelor vorbesc o singura zi si atat. In fine, copil in gandire, cu un potential maxim, dar neexploatat, genul de om caruia ii place sa i se sufle in cur si care ar vrea sa fie totul ca el. Bai frate la inceput nu se vedea bine ultima parte a descrierii pana azi cand sincer mi s-a umplut paharul. Ei cum dracu’sa-mi zica mie cineva: “vorbim cand vreau eu”? Pai in cazul asta sa-si ia un pic zona ca lumea nu se opreste la el. E ciudat cum oamenii astia carora li s-a cantat mereu melodia dorita au impresia ca totul li se cuvine.

Ce ma irita cel mai rau ca-i auzi pe unii din cand in cand: “m-am saturat de aventuri de o noapte, vreau ceva serios”. Pai voi v-ati gandit vreodata ca poate problema nu e la femeie ci la voi insiva? Ca poate voi sunteti genul de barbati de o noapte si nu ele femei de o zi? In fine discutia asta e irelevanta si poate fi privita din mai multe unghiuri.

Un lucru este cu siguranta cert. Eu m-am saturat sa las de la mine cand altii nu stiu sa lase de la ei macar o data. Pai lasi o data, de doua ori, dar cand vezi ca altii nu lasa iti cam bagi ceva ca aia e bataie de joc.

Acum sa revenim la ale noastre, la un mocachinno fierbinte, o tigara savurata cap coada si pe fundal: The weeknd – Lonely star.

Altii sa fie cum vor eu sunt asa cum sunt. Asta sunt cu asta defilez, iar daca nu-i convine cuiva acest aspect nu are decat sa paraseasca incinta.

 

2 thoughts on “Diverse personalitati

Leave a Reply

