Buna dimineata!

Da, dupa o luna in care am asteptat si eu sa termin programul infernal de la munca am parte de dimineti prelungite. Cu un breezer de lamaie, un vogue roz si Muse – Resistance pe fundal incerc sa-mi revin.  Ieri am fost la karaoke cu un anumit C. Prea multi C nush daca are vreo relevanta. Sa-i spunem C2.  In fine ne-am vazut in fata locatiei undeva pe la 23 si am intrat impreuna. El cu un somn clar vizibil la activ, eu dupa o zi de munca si rasfat feminin dornica de a canta. Aveam o singura problema si vad ca mai persista si azi: sunt ragusita. Grav! Nu mai schimb tigarile. Pachetul ala de Kent lung mi-a pus capac din toate punctele de vedere. In fine.

M-am asezat la masa, am comandat Cosmopolitan ca de obicei si m-am dus sa-mi trec melodia pe hartiuta. Vaya con Dios – Nah, neh, nah. Doar ca deja fusese cantata. Am optat totusi pentru Laura Stoica – Un actor grabit. Sincer cant bine melodia aia, dar nu stiu de ce am impresia ca aseara a fost un dezastru. M-am intalnit cu diversi prieteni  prieteni pe acolo, ne-am salutat, ne-am luat in brate. In fine asta e irelevant. Problema a fost drumul spre casa. I-am zis lui C 2 sa ne intoarcem pe jos. Eu in rochita, tocuri de 12, aranjata, el cu adidasi, tricou si blugi. Desi practic drumul trebuia sa-l termin in 15 minute a durat cam vreo 40. Stiu ca i-am vorbit despre cainii care i-am avut si am insistat pe Licurici. Era tare amuzant Licurici, pe cuvantul meu. Un collie superb, care se bucura de fiecare data cand ma vedea. In fine stiu ca am ajuns acasa, imi era foarte foame asa ca am optat pentru ceva la conserva. Nu de alta, dar de obicei bate vantul prin frigiderul meu si in afara de nestea si breezer nu prea se gaseste nimic.

Azi e o alta zi, iar eu trebuie sa fiu fresh. Inca mai caut solutii in privinta asta.

O zi plina de soare si voua! xoxo

6 thoughts on “Buna dimineata!

Leave a comment