Inele, diamante si logodna?

Zilele trecute am iesit cu un prieten la cafea, intrucat are sa imi dea o poveste foarte importanta spune el, si vrea sa imi ceara sfatul. Cristi vrea sa o ceara in casatorie pe iubita sa Larisa, si ar vrea sa imi ceara un sfat in legatura cu inelul de logodna.  Stie ca am gusturi bune, si scumpe in acelasi timp, iar Larisa si-ar dori un inel cu diamante, asa ca sunt persoana cea mai potrivita sa ii ceara un sfat, a spus acesta. Cu toate ca m-am amuzat copios, fiind mai mult o persoana celibatara, i-am spus ca are noroc, am vazut un inel de logodna La Rosa, foarte frumos, chiar mi-ar placea unul,  dar sa nu vina si mirele la pachet cu el.

1Lasand gluma la o parte, Cristi ar vrea sa caut chiar eu un inel logodna pentru Larisa, sau macar sa ii  sugerez mai multe inele de logodna, chiar si inele de logodna aur fara diamant, desi i-am spus ca diamantul este cireasa de pe tort. Cristi vrea sa caut un inel logdna cu diamant, si sa fie totusi un inel accesibil la pret, nu cel mai ieftin, dar nici cel mai scump. Din fericire pentru el, i-am spus ca mai multi prieteni, care s-au casatorit, si au vrut inele de logodna frumoase, de buna calitate, inele de logodna aur, inel logodna cu care sa iti poti impresiona persoana iubita, au apelat la bijuteriilarosa.ro, deoarece acestia au o experienta de peste 40 de ani, confectioneaza bijuterii din aur de 24 karate, fin-pur.

La Rosa da posibilitatea clientilor sa isi personalizeze verighetele si ofera gravura gratuita, ofera facilitati precum aur la schimb, personalizarea modelului ales in functie de dorinte dar si executarea de bijuterii la comanda dupa modelul clientului. Acestia ofera garantie pe viata, retur in 14 zile, transport gratuit si livrare in maxim 48 de ore. Totusi cand vine vorba de un inel de logodna, toata lumea spera sa auda  un “Da” si sa nu fie nevoie de retur. 🙂  Am gasit un inel potrivit si sper ca Larisa sa spuna “Da” si le urez in avans Casa de piatra, celor doi indragostiti.

Leave a Reply

