Jucarii pentru copii

M-am intalnit zilele trecute cu o prietena la o cafea, nu ne mai vazusem de ceva vreme, fiind ocupata cu diverse proiecte la locul de munca, viata de familie, si stresul ca cel mic o sa inceapa scoala in curand. Amanda mi-a spus ca Alexandru, baiatul ei de doar 10 ani isi doreste cu orice pret o consola pentru jocuri video, o consola sony playstation sau o consola xbox, nu conteaza, consola sa fie. Am zambit, imi aduc aminte cand si eu ma jucam, dar am zambit si mai mult, cand mi-a spus ca, mai mult decat Alexandru, ar vrea si Cristi o consola, sotul ei, acesta spune ca poti gasi console pentru toate varstele.

1Amanda stiind, de faptul ca imi placea candva sa mai ma joc, candva cand aveam amandoua mai mult timp liber, m-a rugat totusi sa arunc o privire pe internet, si daca tot imi place sa fiu la curent cu ultimele noutati in IT, sa o ajut sa aleaga o consola ideala pentru cei doi. A trecut ceva vreme de cand nu am mai pus mana pe un gamepad de consola sony playstation sau de la o consola xbox, dar imi aduc aminte, ca imi placea sa ma joc ore intregi. In ceea ce priveste consolele, nu mai sunt chiar la curent cu ultimele noutati asa ca la randul meu, am intrebat si eu un prieten, care este mai documentat in acest domeniu, sa imi vanda un pont, care ar fi cea mai buna consola pentru un copil de 10 ani, si un altul de 38, desigur, conteaza si pretul, dar in special fiabilitatea pe termen lung.
Din fericire nu am asteptat mult si Claudiu, prietenul  caruia i-am cerut un sfat in legatura cu ce consola ar fi mai buna pentru cei doi, mi-a raspuns destul de repede. Din propia experienta acesta mi-a spus ca imi recomanda o consola sony playstation fiind mai fiabila pe termen lung, si ca a gasit o super oferta consola + 2 gamepaduri astfel Alexandru si Cristi pot petrece mai mult timp impreuna si juca amandoi, de ce nu, li se poate alatura si Amanda, pentru a se juca impreuna in familie. Cel mai bun pret la gasit la noriel, si este avantajos intrucat, consola se poate achizitiona si in rate, metodele de plata sunt multiple se poate plati rapid atat online cu cardul, cat si ramburs, iar transportul este rapid prin curier.

Ma bucur sa o anunt pe Amanda,  ca am reusit sa gasesc solutia ideala pentru ea, si mai am sa ii arat ceva interesant, fiind vorba de cateva sfaturi pentru dezvoltarea copiilor.

Leave a Reply

