Calatorie cu peripetii

Saptamana asta mi s-a intamplat ceva ce rareori ti se poate intampla. M-a sunat un prieten  plecat in vizita pana in Galati, si mi-a spus ca are nevoie de ajutorul meu. Daca initial credeam ca asteapta o recomandare pentru o cafenea sau un restaurant bun, unde am mai fost, m-am inselat amarnic, si chiar imi parea rau, deja imi venisera in minte si aveam pregatite cel putin 3 locatii bune.

1Sebastian, plecase in Galati cu gandul de a se relaxa pe malul Dunarii, sa bea o cafea pe faleza, insa a primit un telefon urgent, si trebuie sa ajunga la aeroport la Otopeni in aceeasi seara.  A primit  doar un telefon scurt de la tatal sau plecat in strainatate cum ca se intoarce acasa si seara la ora 19.00 ajunge in Bucuresti pe aeroport la Otopeni.  Era deja ora pranzului, cand Sebastian m-a sunat, si mi-a spus ca are nevoie sa caut urgent, o firma de transfer aeroport, galati otopeni, oricine se ocupa cu transport galati otopeni, otopeni galati, doar sa poata pleca spre Otopeni.

Ironia sortii face  ca Sebastian, nici nu avea prea multi bani la el, a plecat cu trenul spre galati cu bilet dus-intors, si bani de buzunar cat pentru o cafea si sa ia masa in oras. Si  voia daca se poate sa cumpere biletul online, mai precis sa il cumpar eu pentru el. Mi-a spus ca deja a cautat pe internet, tot ce i-a trecut prin minte, curse galati otopeni, transfer aeroport, galati otopeni, si chiar cand a gasit ceva transport galati otopeni, otopeni galati, colac peste pupaza, a ramas si fara internet pe telefon.

Din fericire, am reusit sa gasesc o firma care se ocupa cu transport aeroport galati-otopeni , care au curse in mod regulat pe perioada intregii zile, unde se poate rezerva loc, si platii biletul online cu cardul.

Am mai patit sa ajung in aeroport si sa pierd avionul, sa stau sa astept urmatorul zbor, si cumva sa ma incadrez si in bani, dar niciodata, nu m-am gandit, ca trebuie sa te grabesti sa mergi la aeroport si sa nu ai cu ce sa ajungi.

L-am sunat pe Sebastian si i-am spus ca trebuie sa ajunga, pe Platoul Casei de Cultura din Galati, de acolo are loc plecarea, si ca ar ajunge undeva in jurul orei 17.30-18.00 in aeroport la Otopeni. Nu stia cum sa imi multumeasca, pentru ca l-am ajutat, asa ca i-am spus subtil ca pe faleza din Galati stiu o cafenea buna.

Leave a Reply

