Placerile vietii

1Weekendul  trecut m-a sunat o fosta colega din facultate, Laura, m-a intrebat daca nu vreau sa ne vedem la o cafea, mi-a spus de o cafenea de lux, exclusivista, recent deschisa. Am acceptat cu toate ca imi statea gandul, doar la cat o sa vina nota de plata.  Stiam ca Laura nu duce grija banilor, fiind model si facand videochat de acasa, iar ultima oara, cand ne-am vazut, am platit pentru o cafea, cat pentru 10 intr-o locatie buna, sa ne intelegem.

Totusi, a trecut cel putin o luna de cand nu ne-am mai vazut, merita sa fac un mic efort, in fond e mai bine sa iesi din casa, sa vorbesti cu cineva, decat sa nu o faci. Am luat un taxi si am plecat spre zona indicata de ea. Intr-adevar se vedea ca este o locatie noua, exclusivista, nu vedeai orice masini in parcarea cafenelei. Ne-am asezat la o masa si am inceput sa povestim. I-am spus ca de curand, mi-am schimbat jobul, am ales sa fac altceva,  moment in care Laura, a adaugat, “si eu la fel”. Am intrebat-o daca nu mai face videochat de acasa, si aceasta mi-a spus, ca inca este model  de videochat, dar nu mai face videochat acasa.

Laura spune ca videochatul de acasa, nu este atat de profitabil si productiv, ca atunci cand lucrezi pentru un studio si ai o echipa profesionista in spate, care sa te ajute cu sfaturi si tot ceea ce ai nevoie. Mi-a enumerat doar cateva dintre dezavantajele videochat-ului de acasa. Atunci cand faci videochat acasa, este foarte probabil sa fii delasatoare, sa lucrezi in dezorganizare totala, avand tendinta sa amani programul cand incepi, sa iei pauze mult prea dese, mai mult pauze decat munca, si astfel pierzi. Mai suna telefonul, mai suna un comis-voiajor la usa, vecinul de la etajul de deasupra dezvolta noi abilitati in munca si o pasiune extrema pentru bormasina, pentru ca de 2 saptamani, tot da gauri zi de zi, si cel mai probabil, nu poti sa porti o conversatie cu cineva pe internet, cum nici la telefon nu te poti intelege, daca cineva, foloseste o bormasina la doar cativa metri deasupra ta.

Pot sa spun ca sunt de accord, nici mie nu imi place sa lucrez in galagie, sau sa fiu distrasa de telefon, de la ceea ce am de facut.  Laura mi-a spus ca multe modele isi pun intrebarea cum se face videochat, sau cum sa faci videochat de acasa, iar raspunsurile sunt destul de simple la prima vedere, daca stai sa arunci o privire pe internet, sau din auzite.  La cel mai simplu search pe google despre cum se face videochat sau cum sa faci videochat de acasa gasesti aparent tot ce ai nevoie. O sa vezi ca ai nevoie de o locatie, aparatura tehnica, calculator sau laptop, o camera web, casti, microfon, si o conexiune la internet. Insa munca ca model independent presupune investitii consistente intr-un spatiu adecvat. Si aici ma refer atat la partea tehnica (camere video performante, sisteme de iluminare profesionale, acces la internet de mare viteza), cat si la decorul interior. Sa ne intelegem, daca dotarea tehnica lasa de dorit, poti fi tu cat de atragatoare si de priceputa in manuit cuvinte, cei de la capatul firului nu vor avea prea multa rabdare cu tine.  Ambianta trebuie, de asemenea, sa fie eleganta, rafinata, sa incite, sa spuna ea insasi o poveste. Si  sa o poti schimba din cand in cand, redecorand

Diferenta intre a face videochat acasa si videochat intr-un studio, cum ar fi glamour, este ca beneficiezi de toate cele de mai sus, ajutorul unei echipe cu peste 8 ani de experienta in domeniu, asigurare, abonamente la spa, si totul este 100% legal. Sa nu uitati ca daca vreti sa faceti videochat de acasa,bine ar fi sa aveti si un PFA, sa platiti toate darile la stat, altfel este foarte posibil ca politia sa bata la usa.

Leave a Reply

