Relaxare

1M-a sunat astazi o buna prietena din facultate, Alina, sa ma invite la o cafea. M-am intalnit cu Alina, am vorbit cateva ore despre ce am facut fiecare dupa ce am terminat studiile. Alina a tinut foarte mult sa isi urmeze visul  sa devina antreprenoare si a reusit sa deschisa un salon de cosmetica si infrumusetare. Inca din timpul facultatii stiu ca Alina pentru a mai castiga un ban in plus se ocupa de unghii cu gel in timpul liber. Cred ca mai bine din jumatate dintre colege, mergeau la ea, sa isi faca o manichiura impecabila.

Alina mi-a spus ca a muncit din greu mult timp, pana a reusit sa deschida acest salon. Si chiar si ca sa profeseze doar ea stie cat statea sa caute geluri pentru unghii, sa citeasca despre gel uv, si sa testeze geluri uv, inainte a veni cineva pentru o manichiura, pentru toate astea era necesar sa consulti o lista lunga de preturi. Alina a preferat intotdeauna buymag, pentru ca au o varietate mare de geluri pentru unghii, geluri uv la preturi accesibile. In prezent foloseste aceleasi produse pentru ca sunt de buna calitate, si ajung mereu la timp si repede prin curier. Alina are si un gel uv preferat, pe care il foloseste mai tot timpul. Desigur pe langa produsele de buna calitate ai nevoie de talent, multa maiestrie si exercitiu pentru a reusi sa oferi un serviciu de buna calitate. A citit si pus in practica foarte multe sfaturi pentru unghii impecabile. Eu sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de unghii cu gel, si cat de meticulos lucreaza manichiurista. Este o adevarata provocare sa cadem de accord asupra unui gel uv. Am fost la foarte multe saloane de cosmetica si infrumusetare, dar nu intotdeauna am gasit ceea ce cautam. Si anume calitate. Calitatea serviciilor si a produselor folosite uneori a fost indoielnica. Am apreciat mereu faptul ca Alina este meticuloasa si folosesti produse de cea mai buna calitate, geluri pentru unghii si geluri uv de o calitate net superioara fata de cateva saloane in care am jurat ca nu am sa mai calc niciodata.

Leave a Reply

