Zambete

1Dupa munca am trecut zilele trecute pe la mama, sa mai bem si noi o cafea, ca nu prea ne-am mai vazut de ceva vreme, fiind amandoua foarte ocupate cu munca. Am stat trei-patru ore de vorba, si cum i-am spus ca vreau sa merg la dentist, pentru controlul periodic, si-a amintit de ce i-a spus Andreea, o buna prietena a ei. Aceasta are nevoie de o proteza dentara,  si nu stie ce clinica dentara sa aleaga, ar vrea sa mearga la Bucuresti, vrea ca serviciile sa fie de cea mai buna calitate, sa nu aiba surprize, este interesata de proteze dentare mobile.

Imi aduc aminte de faptul ca acum cativa ani, eram intr-o situatie asemanatoare, pierdusem lupta cu ursuletii si drajeurile cu fructe, fiind o devoratoarea de dulciuri, si am inceput sa am cateva probleme cu dintii, nu era cazul de proteza dentara sub nicio forma, dar durerea era insuportabila. Imi frica sa merg oriunde,  si nu stiam ce clinica dentara sa aleg. Tot la Bucuresti m-am gandit sa merg, si nu regret alegerea facuta, serviciile au fost de cea mai buna calitate, au trecut aproape 10 ani de atunci.

Am incercat sa caut sa vad o clinica dentara cu renume, si in acelasi timp sa vad ce informatii gasesc despre proteze, si am ajuns la CityDent inca o data. Protezele dentare sunt de mai multe tipuri, avem proteza dentara fixa si proteza dentara mobila. Fiecare vine cu avantaje si dezavantaje, aici am gasit mai multe detalii.

Protezele fixe sunt realizate integral din materiale acrilice, din compusi metalici, din zirconiu sau din ceramica; lucrarile protetice fixe cele mai simple sunt compuse din 2 dinti ce folosesc ca stalp si un corp de punte – acestea nu sunt recomandate decat atunci cand dintii-stalpi au implantarea osoasa stabila.

Protezele mobile, sunt realizate din rasini acrilice ce pot incorpora ceramica sau metal pentru un aspect mai placut sau o structura mai strasnica; la randul lor, protezele mobile pot fi: proteze dentare totale conventionale;proteze dentare totale immediate;proteze dentare partiale, si supraproteze.

Citind toate informatiile puse la dispozitie de citydent, un lucru este clar. Nu este doar o alegere personala daca cineva vrea o proteza dentara fixa sau o proteza dentara mobila, avem nevoie  de sfatul stomatologului inainte de a face o alegere, doar asa avem garantia ca am ales corect. Citydent ofera servicii de cea mai buna calitate, la preturi accesibile, si au o experienta de peste 15 ani!

Leave a Reply

