Vacante

1Vara aceasta mi-am planificat din timp cel putin 4 vacante in Europa, unele la mii de kilometri distanta. Din pacate m-am vazut nevoita sa renunt la 2, chiar 3 dintre ele, deoarece costul transportului este urias, cu avionul. Insa m-am consultant cu un bun prieten, si mi-am dat seama ca as putea sa caut o alternativa mult mai buna si sa imi indeplinesc dorintele, sa nu ma limitez. Am cautat sa vad ce oferte speciale bilete de autocar gasesc, si astfel mi-a atras atentia oferta transport international Eurolines.

De ce Eurolines?  Pentru ca m-am documentat cu privire la bilete autocar preturi, si Eurolines imi pot oferi solutia ideala. Voiam de ceva vreme sa vizitez tara vecina,Ungaria, si am gasit bilete autocar bucuresti budapesta, la un super pret. Costul pentru un bilet autocar bucuresti budapesta era de cateva ori mai ieftin. Cu banii economisti imi permit sa degust toate specialitatile din Budapesta si sa vizitez cea mai mare parte din locatiile culturale, doar timpul imi mai lipseste. Vreau sa vizitez inca o data Praga, este una dintre capitalele europene favorite, pur si simplu ador Praga, oamenii, cultura acestora si mancarea. Este o capitala europeana absolut superba.  Pe lista oraselor unde as vrea sa mai ajung, adaug Florenta, Amsterdam, Dublin si Stockholm.
Vin si cu cateva recomandari. Pentru cei care vor sa aleaga Italia, luna iunie este cea mai ieftina pentru Positano, o zona absolut superba, si la distanta de doar 50 de kilometri de Napoli! Ideal pentru cei care vor sa vada o zona pitoreasca dar si o metropola.

Luna iulie este perfecta pentru o vacanta la Amsterdam,Stockholm sau Praga, capitala mea favorita. Vreau sa merg in Praga, pentru ca luna iulie vine cu multe evenimente culturale la pachet: de la faimosul Bohemia Jazz Fest până la Don Giovanni al lui Mozart, montat în acelaşi teatru unde a avut premiera în 1787.

Luna august este rezervata pentru o vacanta in Florenta, fiind un oras plin de instorie, arta si mister. Tot in luna august am de gand sa vizitez si Dublin, fiind cel mai bun dintre toate lunile anului, sper ca si vremea sa fie mai frumoasa. Sunt foarte multe locatii accesibile vara aceasta, nu trebuie decat sa cautati bilete autocar preturi, si Eurolines ne ofera nenumarate oferte speciale bilete de autocar. Vacanta de vis sau o simpla escapada in Europa este mai aproape decat crezi.

Leave a Reply

