Bio

1Astazi vorbeam cu  Alexandra, o colega de munca, care mi-a spus ca acum doua saptamani a fost la o nunta unde s-a distrat pe cinste.Bineinteles ca si-a luat rochia si cei mai frumosi pantofi pe care i-a gasit, si a fost la salon pentru machiaj si par. Avand parul lung avea nevoie de profesionisti si produse de calitate, pentru ca tine foarte mult la parul ei, de altfel ca orice femeie cu un par frumos. Arata fabulos, insa la scurt timp a realizat, ca parul ei nu mai e la fel. Nu mai are cel par sanatos, stralucitor si plin de volum.  S-a gandit sa incerce uleiul de cocos, dar nu stia care este cel mai bun ulei de cocos. A cautat ulei de cocos pret avantajos plafar, sa fie 100% natural.

Si eu am incercat uleiul de cocos pentru par, si de multe ori m-am intrebat care este cel mai bun ulei de cocos. Am incercat diverse uleiuri de cocos pentru par, dar conteaza si pretul. Pentru mine cel mai bun prieten este internetul, am cautat ulei de cocos pentru par pret, si mi-am facut o idee, cam despre cat ar costa, acum urmeaza sa vedem si ce propietati are fiecare. Intr-o vreme am auzit la o colega de ulei de cocos solaris pentru par, ca ar fi cel mai bun, ea il foloseste de cativa ani, si a incercat multe uleiuri, si parul ei, este absolut superb, este de invidiat. I-am recomandat Alexandrei sa incerce si ea ulei de cocos solaris pentru par, si sa vada daca ce rezultate obtine, daca este multumita. Am folosit si eu de cateva ori, si pot sa spun ca efectele au fost rapid vizibile, si de durata.  I-am spus ca daca incearca sa cauteu lei de cocos pentru par pret, cel mai bun pret il gaseste la bioportal. Avantajele ar fi plata online cu cardul, livrarea rapida prin curier si sfaturile utile din partea unui nutritionist.
Folosesc diverse ulei pentru par, dar recunosc ca ador mirosul si textura uleiului de cocos, parca nu imi vine sa il aplic pe par, ci sa fac o prajitura. Ador nuca de cocos, si nenumaratale beneficii pe care le are asupra sanatatii.

Leave a Reply

