Restante? :)

1

Zilele trecute m-a sunat Mihai, un prieten, si mi-a spus ca are niste probleme financiare, destul de mari, si ca ar avea nevoie urgent de bani, avand foarte multe datorii. Din ce s-a interesat el pana acum, e cam greu sa gasesti pe cineva care sa acorde credite pentru restantieri. Inca o data mi-am dat seama ca niciodata nu stii, cand se aduna problemele si viata te pune la grea incercare. Mihai era un antrepenor la inceput de drum, dar care parea ca se descurca foarte bine, si ca afacerea sa, se ridica incet si sigur.

Am iesit cu el la o cafea, sa vad cum as putea sa il ajut si ce putem face. Momentul ales nu este tocmai cel mai bun, si nu il pot ajuta cu prea multi bani, mai mult cu un sfat, asa ca am incercat sa caut alaturi de el solutii. Pentru inceput, internetul este cel care ne poate salva asa ca am inceput sa cautam pe internet economisind timp, credite rapide pentru restantieri, credite restantieri, orice cuvant cheie ne-a trecut prin cap, doar credite pentru restantieri sa fie! Parca am vazut un mic suras din partea lui, parea sa fie putin mai relaxat.

Acum incepe insa partea cea mai grea. Gasesti mii de rezultate ,indiferent daca alegi credite rapide pentru restantieri sau credite pentru restantieri, dar cum alegi care este cea mai buna solutie pentru tine? Ei bine, treaba aceasta necesita ceva mai multa aprofundare, si atentie, trebuie sa iei notite clare privind avantajele si dezavantajele unui imprumut. Cand alegi sa iei un credit, trebuie sa stii exact, daca exista comisioane de acordare, daca dobanda este fixa, si in cat timp iti primesti si banii…

Cercetand cu mare atentie, asa ne-am oprit la extrasimplu. Acestia ofera ajutor celor aflati in impas, credite restantieri, rapid si simplu, in doar 3 pasi. Nu trebuie decat sa aplici online, si sa ai alaturi o copie scanata dupa cartea de identitate si o copie dupa extrasul de cont. Atata tot. Pe langa faptul ca totul este foarte simplu, marele avantaj este ca banii sunt virati rapid direct in contul bancar, si nu trebuie sa mai pierzi timpul pe drumuri, sa astepti la cozi, si tot asa.

Cand vine vorba de  comisioane acestea sunt zero, si dobanda este fixa pe zi. Totul este transparent, fara costuri ascunse. Am aplicat chiar de pe telefon. Oricine are in telefon o copie dupa actul de identitate si acces la contul bancar online.  Am gasit solutia ideala pentru orice urgenta financiara, intr-un timp scurt as putea spune.

Leave a Reply

