Shopping

1

Te-ai gandit vreodata ca este posibil sa ai prea multe genti in casa? Nici eu. Ador vara, pentru ca este foarte cald si automat asta inseamna si petreceri, multe petreceri. Multe petreceri reprezinta un motiv perfect pentru inca o geanta, o poseta plic, ceva nou. In ritmul asta am inceput dimineata la munca, am vorbit vreo 45 de minute doar despre genti, genti de calitate Kalapod.

Nu aveam cum sa nu vorbesc despre genti, cu doua, trei seri in urma, am vazut cateva genti dama online, erau super dragute. Extraordinare chiar. Peste doua saptamani urmeaza sa avem o petrecere destul de mare la munca, mai exact sunt invitati cei mai buni angajati din toata regiunea, toti sefii, prezenta este obligatorie, iar eu trebuie sa fiu perfecta! Aceasta fiind prima prioritate poseta plic si genti dama pentru munca, de zi cu zi, sa fie. Chiar ma gandeam la mai multe tipuri de genti. Am gasit cateva mai multe genti de calitate, frumoase,pe Kalapod. Ador sa fac cumparaturi online si imi place faptul ca pe langa produsele de buna calitate, transportul prin curier este gratuit, am garantia returnarii, si stiu ca orice as alege, ajunge intr-un timp scurt, la timp pentru orice eveniment.

Fiind vara, mereu imi iau o saptamana sau doua de concediu, si imi place sa plec in vacanta, sa ma relaxez si sa vizitez locuri noi. Ador sa calatoresc si imi doresc sa vad cat mai multe locuri. Pentru vacanta, am nevoie si de un rucsac nou, asa ca am aruncat un ochi pe internet sa vad unde gasesc rucsac dama ieftine, si ce sa vezi? Am vazut un rucsac negru cu cusaturi roz, superb! Care se asorteaza perfect la adidasi. Am cautat rucsac dama ieftine si tot pe Kalapod l-am gasit. Bineinteles ca nu m-am putut abtine, m-am uitat sa vad ce dimensiuni are, ca materialele folosite sa fie de buna calitate, si l-am luat.  De data aceasta plec in vacanta cu o prietena, care cauta si ea un rucsac de buna calitate si accesibil, i-a placut si ei ce mi-am ales, si mi-a spus ca vrea unul, dar vrea sa fie alb si cusaturile sa fie roz.

Leave a Reply

