Codare

Zilele trecute, cand eram la munca l-am auzit pe seful meu vorbind cu asociatul sau, ca s-au defectat nu stiu ce echipamente, calculatoare si are nevoie de servicii de consultanta it, servicii it profesionale la preturi avantajoase, pentru ca ii este greu sa tina in picioare doua firme. Si cam are dreptate, este greu sa tii in picioare doua firme, si sa te confrunti cu toate problemele de unul singur, cand asociatul tau, nu se intereseaza mai deloc de firma si lasa sa cada totul pe umerii tai. Si sa fii nevoit sa cauti singur solutii pentru persoane juridice, caci nu poate apela decat la servicii it pentru companii, nu este tocmai o munca usoara.

Din fire fiind o persoana foarte draguta, i-am spus sefului, ca am auzit discutia lui cu asociatul sau, si ca am o solutie pentru problemele sale ce necesita servicii it profesionale. Fiind buni prieteni mai iesim la o cafea, mai luam pranzul, si asa i-am amintit de faptul ca, el candva a mai cautat servicii it pentru cea de a doua firma a sa, si ca era vorba de servicii it la preturi decente. Din fericire, inca mai tin minte numele celor care l-au ajutat, koding, si i-am readus aminte ca acestia ofera cele mai competente sfaturi in achizitionarea echipamentelor IT necesare, care vor satisface nevoile functionale si de dezvoltare ale companiei sale, pana la ultima picatura. Cel mai important este faci mereu ce iti place, caci doar asa poti obtine performanta,iar koding au inteles repede asta. Acestia sunt pasionati de tehnologie, dar stiu ca in acelasi timp ea este doar un instrument pentru dezvoltarea unei organizatii dinamice si atingerea unor obiective de afaceri. De aceea concep orice solutie incepand de la o discutie detaliata cu fiecare client.

Aici i-am zambit putin sefului, referitor la o discutie amanuntita, si la faptul, ca de regula, detaliile intr-o conversatie, nu sunt punctul sau forte. Dar trecem peste asta, important este ca i-am gasit o solutie referitoare la servicii de consultanta it, si nu oriunde. Vorbim de un furnizor de solutii si servicii IT, cu o experienta de peste 10 ani, pe piata din Romania. Acestia ofera o gama variata de servicii IT, construite pentru a o ptimiza procesele din companii, la cele mai competitive preturi.

Leave a Reply

