Miscare!

Daca tot a venit primavara, astazi la munca am auzit de la doi colegi, ca simt nevoia de putina adrenalina si miscare in aer liber, si ce poate sa iti ofera mai multa adrenalina in aer liber, decat o bicicleta bmx? Tin minte ca am avut candva si eu o bicileta bmx, si era ce mai tare bicicleta pe care o puteai avea. De la o simpla idee a unui coleg de a iesi sa se plimbe si sa faca miscare in aer liber, tot biroul a inceput sa povesteasca despre ce bicilete bmx au avut, si prin ce aventuri au trecut fiecare.

1Recunosc ca toata ziua mi-a stat gandul la bicicleta bmx pe care am avut-o in adolescenta, era o bicicleta bmx sprint, cu cadru de otel, jante de 20” si vopsite in galben, 18 pinioane, sa cusuta manual, bicicleta era un deliciu vizual. O combinatie perfecta intre un negru mat si un galben aprins. Imi aduc aminte totusi ca era greu sa gasesti biciclete bmx la preturi mici. Majoritatea aveau un pret destul de ridicat. Am aruncat rapid un ochi sa vad ce gasesc pe internet, si se pare ca traditia s-a pastrat, bicicleta bmx ieftine, la un pret decent nu prea gasesti pe toate drumurile. Dar calitatea isi spune cuvantul.
Fiind totusi foarte curioasa si cu un oarecare sentiment de nostalgie pe buze, mi-am intrebat colegii, unde au gasit bicicleta bmx ieftine, pentru ca vreau si eu una noua, sa simt adrenalina si placerea cu care ma plimbam aproape zi de zi pe bicicleta. Trecand peste privirea pe care mi-au aruncat-o colegii razand, ca nu am ce cauta pe o bicicleta, mi-au oferit un pont, si am aflat de un site, unde gasesti biciclete BMX ieftine la preturi mici, si daca ai noroc au si reduceri, iar transportul este rapid si gratuit.  Deja am bifat toate cele trei cerinte minime, de care tin cont, de fiecare data, cand aleg sa iau ceva de pe internet. Sunt incantata ca sunt doar produse originale, si ti se ofera posibilitatea de a plati in rate.

Acum stau totusi si ma gandesc putin, au trecut cam 12 ani, de cand n-am mai mers pe bicicleta. Oare trebuie sa imi iau o portocala cu mesajul “atentie, biciclist incepator”?

Leave a Reply

