Unde e caldura?

Iarna aceasta a fost foarte grea si geroasa. Cred ca au fost cele mai scazute temperaturi din ultimii 20 de ani. A fost foarte, foarte frig, si parca nu se mai termina iadul alb. As spune ca efectiv inghetam in casa de frig, cu toate ca factura la intretinere mi-a venit lejer 800-1000 de lei. Am spus ca renunt, vreau sa-mi iau centrala. Toti ce-I care s-au mutat pe centrala, platesc mai putin de jumatate, si au caldura si apa calda, cand vor. Si la 3 dimineata ai apa calda sa faci un dus fierbinte daca vrei. Sincer nu stiu la ce sa ma uit, cand vine vorba de o centrala, dar am un  prieten care se pricepe la instalatii termice, si fata de mine, are in vedere si altele, in afara de pret.  Bogdan are o experienta de 17 ani in domeniu, si mi-a recomandat o centrala viessmann vitodens 24 kw.

1Bogdan mi-a pus ca cele mai bune centrale termice sunt centrale termice vitodens, in condensatie, precum este si Viessmann Vitodens 24kw. Nu le am eu cu astea, dar daca el cu 17 ani de experienta in domeniu, recomanda, am incredere si merg pe mana lui. Plus ca el a mai facut cateva instalatii unor prieteni de familie, si tot centrale termice vitodens au. Nu sunt sigura daca au tot centrala Viessmann 24kw, dar stiu ca am fost in decembrie la ei, si era cald. J Altceva, nu prea ma intereseaza, deisgur, poate doar la pret, sa mai ma uit. Viessmann Vitodens, este o  centrala termica in condensare care ofera solutia adecvata atat pentru constructii noi cat si pentru proiecte de modernizare a sistemelor de incalzire existente, avand cea mai buna eficienta termica, fiind economica si eficienta, datorita eficientei energetice normate de pana la 108%

Ce-mi place la centrala, este ca nu trebuie mereu sa merg in fata ei, sa ma ridic din pat, si sa o dau mai tare mai incet, am telecomanda. Este foarte usor de operat de la distanta, din telecomanda, si setat rapid temperatura  de incalzire din camera si  a apei calde menajere. Imi place ca beneficiaza de doua ceasuri, unul analogic si unul digital. Primul pentru program zilnic,si cel din urma, pentru program saptamanal. Asta inseamna ca daca o saptamana temperaturile de afara raman aproximativ la fel, eu nu stau sa mai umblu zi de zi la centrala. O programez duminica, si daca e nevoie, modific programul intr-o saptamana. Nu sunt lenesa, dar imi place sa fiu comoda. Timpul e pretios. Imi place ca am prins-o la reducere, si ca transportul a fost rapid, in nici doua zile mi-au livrat centrala.

Leave a Reply

