Costume medicale

Acum cateva zile, o saptamana cam asa, m-a sunat o prietena, studenta la medicina, sa ma intrebe daca nu cumva stiu de unde ar putea sa faca rost de costume medicale pentru ea si cativa colegi de facultate, pentru ca in curand vor incepe practica in domeniu. Cei unde fac practica le-au spus un pret cam piperat, asa ca le ofera o alternativa, sa gaseasca ei un alt loc de unde ar putea procura costume medicale mai ieftin.

1Stiind ca mie imi place sa cutreier tot internetul in lung si in lat, si am mai avut prietene care au terminat medicina, se gandea, ca poate stiu de unde ar putea sa isi aleaga o uniforma de asistent medical, la un pret bun. Vrea costum medical dama, dar si pentru barbati.  I-am spus ca are noroc, am un prieten care tocmai ce si-a deschis un cabinet medical, si stiu de la el de unde a luat costume medicale pentru angajatii sai. Si nu greseste niciodata, cred ca este cel mai calculat om cu putinta.

Am vorbit cu Maria si am intrebat-o mai exact cate costume asistent medical ar vrea, stiu sigur ca era o oferta pentru costume asistent medical, la acel magazin online. Si au de toate costum medical dama, costum medical barbati, saboti si tot ce ii trebuie. Iar produsele sunt de foarta buna calitate, fiind din tercot. Maria este o tanara foarte ambitioasa, pana acum a terminat sesiunea cu media 9.80. Isi doreste sa ajunga un medic de renume international si sa salveze cat mai multe vieti. Motiv pentru care am incercat sa o ajut mereu. M-am interesat de detalii si am gasit tot ce o interesa pe ea si colegii sai. Au mare noroc, pentru ca inca mai sunt reduceri, si beneficiaza si de transport gratuit, si fata de alte magazine, livrarea este rapida, se face in aproximativ 48 de ore.

Au trecut cateva zile de cand am vorbit cu Maria, si aceasta m-a sunat iar, sa-mi multumeasca pentru ca am ajutat-o cu uniforma. Costumele medicale au ajuns, si sunt perfecte, totul a mers asa cum trebuie, sunt de buna calitate, nu au costat foarte mult, si au ajuns repede. M-am bucurat sa aud asta, si sper sa ii faca placere in continuare ceea ce face.

 

Leave a Reply

