Cu sau fara aer!

Am citit undeva pe internet, cum ca vara aceasta o sa fie cea mai calduroasa vara din ultimii 20 de ani, si ca deja primavara, mijlocul primaverii ne asteapta cu temperaturi cu mult ridicate, fata de temperaturile normale din perioada respectiva. Imi aduc aminte, ca anul trecut nu mai suportam caldura, stand in casa. 1Aveam 2 aparate de aer conditionat si s-au stricat. Ce-I drept, cred ca aveau deja vreo 10-11 ani, si nu le-am reparat niciodata. Totusi anul trecut, am indurat caldura, si n-am mai investit bani in aparate  de aer conditionat , dar daca anul asta o se fie si mai rau, asa nu se mai poate, vreau macar un aparat de aer conditionat mobil, ca sa il pot muta dintr-o parte in alta, nu ar strica si un aparat aer conditionat portabil, pe care sa-l tin mereu dupa mine prin masina, pe unde mai ajung. Si mama are doua aparate de aer conditionat care cam isi dau duhul, si nu stiu cum o sa reziste. Este foarte rau vara fara un aparat de aer conditionat. Stiind ca acum sunt mai ieftine, numai decat am deschis laptopul si-am cautat aparate de aer conditionat pe internet, sa vad ce oferte gasesc.
Cat inca e rece afara e cel mai avantajos sa-ti iei un aparat de aer conditionat, fiind accesibile. Gasesti aparate de aer conditionat pana in 1500 lei, garantat. Mult mai ieftine, decat daca astepti pana in toiul verii. Sa nu mai vorbim de instalari care cu siguranta sunt mai rapide, vara e posibil sa fii nevoit sa astepti la rand, si sa faci o programare. Inca nu-mi dau seama daca darul meu este sa gasesc mereu produse la oferta sau asta se intampla doar cu scopul de a luat mai mult. Ce este sigur, este ca am gasit aparat aer conditionat mobil la un pret extraordinar de bun. Valabil si pentru aparat aer conditionat portabil. Deci, nu stiu, daca oriunde merg am pur si simplu noroc sa gasesc mereu reduceri, sau e doar placerea mea, dea cumpara tot ce prind, si a cheltui bani. Dar de data aceasta nu este cazul, pentru ca investitia merita. Practic daca imi aleg 2 aparate de aer conditionat acum, fac economie suficient, cat sa ii cumpar si mamei un aparat de aer conditionat mobil, lucru imposibil de facut, daca as fi asteptat pana in toiul verii. Cel mai mult ma bucur ca transportul este gratuit, si ca pot sa platesc cu cardul, stiti ca nu-mi place cash.

Leave a Reply

