Shopping time

Urmatoarea perioada o sa fie foarte aglomerata, si am nevoie de rochii noi. Am cel putin 3 ocazii speciale, zile de nastere ale unor buni prieteni, cel putin un botez al unei verisoare si cateva intalniri cu reprezentantii firmei. 7Efectiv nu stiu cu ce sa ma imbrac, trebuie sa imi reinoinesc garderoba, dar bugetul nu prea imi permite. Am auzit insa de la o colega, ca nu poti gasi rochii online, ieftine, inclusiv rochii de seara lungi si ieftine, asa ca m-am apucat de cautat, si am gasit  cateva rochii ieftine si frumoase, dar nu eram sigura de ce marime sa aleg. Mai sunt 4 saptamani, pana atunci.

Cele mai ieftine modele de rochii. Nu sunt o fire foarte prentioasa dar tin sa iau un produs de buna calitate, chiar si la un pret redus. Spre norocul meu, am iesit la o cafea cu o prietena, si mi-a spus ca toate rochiile pe care le-am vazut la ea, sunt toate de pe internet. Este usor sa gasesti rochii ieftine, rochite de ocazie, tot ce vrei, chiar si rochii de seara lungi si ieftine.Zambind imi spune, ca o sa-mi dezvaluie de unde isi alege rochiile, si nu mare mi-a fost mirarea, cand i-am spus ca fix pe acelasi magazin am pus si eu ochii

Am vazut cateva rochii absolut superbe. Cred ca deja am pus ochii pe vreo patru rochii. Era o rochie bluemarin cu impreu floral, ideala pentru iesirile de zi cu zi, cu maneca lunga,elastic in talie, si decoltat. Mi-a placut foarte mult ca rochiile sunt fabricate in Romania. Rar mai gaseste asa ceva. Am dat si peste un alt fel de rochie de zi cu zi, putin mai speciala si ideala pentru iesirile cu colegii seara tarziu. Am pus ochii si pe o rochie midi. Este vorba despre o rochie scurta mov, tricotata, cu gluga! Cat noroc sa am, ca sa vad pot spune, ca am prins-o si la reducere? Cu minus 21%.  Cu toate ca inpuff, m-au surprins cu preturi avantajoase si foarte multe reduceri.

De asemenea imi place, ca stiu ce cumpar, marimile de potrivesc perfect, ghidul este de mare ajutor, si pozele sunt clare, astfel ca nu se creeaza confuzie intre produsul primit, si cel de pe site. Cea mi-a placut foarte mult, este ca poti schimba un produs cu un altul, iar transportul este gratuit.

Leave a Reply

