Vacanteeee!

Luna aceasta mi-a mers foarte bine, am reusit sa economisesc niste bani, si cum de luni bune ma gandeam sa plec intr-o vacanta, si am tot cautat oferte, early booking 2017, early booking litoral, pentru ca abia astept sa zbor undeva unde este cald si bine.M-am gandit sa caut oferte early booking grecia.

15.jpgEste o tara foarte frumoasa, si nu am auzit niciodata oameni care sa se planga, de o vacanta in Grecia. Este o tara minunata, cu o cultura foarte frumoasa, oameni prietenosi, mereu pusi pe distractie, si mereu zambitori. Am luat la rand pe google, toate posibilitatile de  early booking 2017 sa vad poate gasesc ceva fain si convenabil oriunde in Europa sau in intreaga lume,  early booking grecia 2017  fiind destinatia mea favorita. Chiar imi doresc sa ajung sa vizitez Grecia, sa merg la muntele Athos si sa vad nenumaratele sanctuare si temple grecesti. In incercarea de a gasi cele mai bune rezultate, am incercat si oferte early booking 2017, early booking grecia, si am zabovit si cateva ore pe diverse site-uri, doar sa gasesc oferta potrivita la un pret bun.

Dupa o saptamana in care am cautat erly bookind litoral, am gasit si o oferta foarte avantajoasa la un pret bun, la o agentie renumita. Este important sa stii unde si cu cine pleci, cand te incumeti la o vacanta in strainatate. Dar nu-mi fac grijim agentia opereaza in peste 180 de tari, nu am cum sa gresesc. Pe langa faptul ca am gasit o oferta foarte foarte buna in Santorini, preturile fiind reduse cu pana la 15%, am posibilitatea sa platesc si in rate fara dobanda. Rate fara dobanda? Cum ar fi sa mergi intr-o locatie de lux, si sa platesti in rate fara dobanda? Ei bine este o realitate. Desi stransesem o suma frumusica, vazand ofertele si posibilitatile de plata, nici n-am mai stat pe ganduri, am ales sa ma inscriu pentru o vacanta de 5 stele, si plata in rate fara dobanda. Desigur ar fi mai bine sa platesc numerar, dar de ce sa nu iau mai multi bani cu mine in vacanta, pentru suveniruri? Niciodata nu se stie ce gasesti. Am ales un sejur de o saptamana, intr-un resort de 5 stele, cu mic dejun inclus, iar pretul biletului de avion este inclus si fara escala, si totul m-a costat putin, foarte putin.

Leave a Reply

