Liniste! Eterna.

Au trecut 3 saptamani, de cand am trait o experienta tragi-comica. Stateam cu cativa prieteni la masa la o terasa, si vorbind despre afaceri, m-am gandit, oare ce ar fi daca as investi intr-o firma de servicii funerare non stop Bucuresti. Este imposibil sa duci lipsa de clienti, nu? Cred ca este profitabil, si  este o afacere de viitor, daca oferi servicii funerare complete. Cam atat a fost si partea buna a lucrurilor. Afacerile inca merg, insa chiar la cateva minute, dupa ce am discutat despre asta, s-a intamplat sa primesc un telefon, si sa aflu ca din antreprenor inchipuit, am ajuns client pe bune. Aveam nevoie urgent in seara aceea de servicii funerare nonstop.

Intr-adevar toti cei din jur, au ramas socati, crezand initial ca glumesc, in momentul in care le-am spus tuturor ca trebuie sa plec, si sa ma interesez  mai bine, de servicii funerare non stop Bucuresti. Glumele nu au intarziat sa apara, crezand, ca la 11 noaptea, am de gand sa imi fac o firma ce ofera servicii funerare. Zambetul a mai disparut in momentul in care le-am spus, ca eu de fapt caut pe bune o firma de pompe funebre ieftine, incat norocosul client, este chiar bunicul meu. Asta inseama viata, si asta pot numi eu un evident tragici-comic. Dar vorbim totusi de un caz serios, si aveam nevoie sa gasesc pompe funebre ieftine. De regula, cand are loc un astfel de eveniment este nebune, si nu multi se uita la bani, dar trebuie tinut cont, de faptul ca sunt multe cheltuieli si mereu trebuie sa faci alegerea corecta. Sa nu faci rabat de la calitate, dar in acelasi timp, sa ne uitam si la pret.

12

Din fericire, daca se poate spune si asa, am gasit servicii funerare care costa 0 lei, pentru persoanele care au un talon de pensie valid. Pachet ce cuprinde toate cele necesare. Sicriu complet echipat, cruce de lemn inscriptionata, lenjerie sicriu, set de orare(mic si mare), ridicare decedat, toaletare decedat, intocmirea tuturor actelor, transport funerar, servicii  funerare complete de buna calitate, astfel incat tragica misiune sa devina mai usoara. Au trecut 3 saptamani de la incident, dar cu siguranta nu voi putea sa uit vreodata aceasta intamplare tragi-comica. Regret, ca as fi putut sa ma gandesc ca voi un bun antreprenor al unui restaurant, poate deznodamantul ar fi fost altul.

Leave a Reply

