Poftiti, va rog!

Cred ca toti apropiatii mei s-au pus pe redecorat. Un bun prieten isi redecoreaza cafeneaua, un altul bucataria, in timp ce o prietena, a redecorat deja bucataria, pentru a ii face o surpriza iubitului ei, plecat de mult timp de acasa. Si eu vreau sa-mi redecorez bucataria si sufrageria. 8Ar vrea mobilier bucatarie nou, niste scaune de bucatarie, daca pot sa le asortez si cu gresia ar fi perfect. Si nu in ultimul rand, as vrea un set de 12 scaune moderne pentru sufragerie, pentru cand se intampla sa am musafiri.

In general cand vreau sa imi iau mobilier bucatarie nou sau mobilier de orice fel, rasfoiesc cateva brosuri si arunc o privire peste pliante, apoi vizitez orasul in lung si in lat, sa ma asigur ca nu am ratat niciun magazin de mobila. Cu toate astea nu poti niciodata sa ignori ofertele de pe internet, asa ca arunc un ochi si acolo, poate gasesc ceva la pret redus. Am trecut pe la Andrei, prietenul care inca mai schimba una si alta prin bucatarie, de la mobilier pana la aparatura electrocasnica, si la el am vazut niste scaune de bucatarie, chiar foarte dragute, chiar mi-au facut cu ochiul. Pot sa zica ca aratau mult mai bine decat ceea ce am vazut pe la magazinele de profil din oras si in mall.

Bineinteles ca Andrei a fost dragut si a vrut sa-mi ofere o  cafea, dar eu am l-am rugat sa-mi spuna mai intai de unde are acele scaune bucatarie superbe, iar abia  poate raman si la o cafea, daca vrea. Asta pentru ca deja ma si gandeam ca vreau sa comand scaunele imediat. Mi-a spus de un site de unde si-a comandat el  scaunele pe care le-am vazut mai devreme si de care este foarte multumit, si au fost si la reducere. De asemenea in doar 48 de ore, scaunele i-au ajuns acasa. Foarte prompti, acum stiu de unde sa comand. Gata, pot spune ca am rezolvat cu scaunele pentru bucatarie, si le-am prins si eu la reducere acum. Dar a mai ramas sa iau un set de scaune moderne pentru sufragerie si mobilierul de bucatarie. Vreau sa fie ceva finut, usor de asortat cu ceea ce mai am in jur, si de buna calitate. Ma gandesc sa ii fac si Ioanei o vizita, sa vad oare ea cum a redecorat?

Leave a Reply

