Castiguri fabuloase, si-amintiri.

Saptamana trecuta m-am intalnit intamplator in mall cu o fosta colega de liceu, Alina, am schimbat cateva vorbe, si am hotarat sa ne vedem zilele astea la o cafea, sa vorbim mai multe, sa mai barfim, si sa ne laudam fiecare cu ce am realizat, la patru ani dupa ce am terminat liceul. 4M-a sunat sa ne intalnim intr-o sambata, si era foarte foarte vesela la telefon, cand am intrebat-o dar de ce rade intruna crezand, ca este acasa, mi-a spus ca asa este fiecare zi din viata ei. Are jobul perfect si lucreaza pentru un studio de videochat bucuresti, iar acesta este cel mai bun lucru care I s-a intamplat pana acum, dar a spus ca mai multe o sa vorbim peste o ora, cand ne intalnim. Avand program flexibil poate sa faca ce vrea, oricand.

Eram nerabdatoare sa ma intalnesc cu ea, asa ca am plecat imediat de acasa, insa nu inainte de a cauta un Studio de videochat Romania, sa vad despre ce este vorba.  Alina nu a intarziat sa apara, si am intrebat-o, dar cum se poate sa fii la munca, si intr-o ora sa si pleci, in conditiile in care este abia ora 14, dupa-amiaza. Bineinteles ca a inceput sa rada, si ca mi-a spus deja, ca are jobul perfect si un program flexibil. Poate sa aleaga singura in ce tura vrea sa lucreze, si ce ore sa isi aleaga. Aceasta mi-a spus ca as putea sa incerc si eu sa-mi fac o cariera in videochat.

Se fac angajari videochat Bucuresti, deci as putea daca vreau,  sa incerc sa am jobul perfect, pentru ca avantajele sunt nenumarate. Ai alaturi o echipa de prieteni, make-up gratuit, training, finantare pentru locuinta, sau ajutor pentru operatii estetice, te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si financiar, rapid si eficient. Alina mi-a spus ca lucreaza la cel mai bun Studio de videochat Romania si merita, chiar merita. Cand am auzit cat a castigat luna trecuta, i-am spus ca eu nu am castigat acei bani in 3 luni, si am un venit peste medie. De cat timp este aici, deja si-a schimbat si masina, acum are o masina noua, si in general isi permite orice. Vacantele si le petrece doar in strainatate la resorturi de 5 stele. Nimic nu mai este prea scump pentru ea. Mi-a spus inca o data ca se fac angajari videochat Bucuresti, si chiar as putea sa incerc, pentru ca am toate calitatile. Videochatul nu inseamna obligatoriu sa fii frumoasa, conteaza foarte mult si sa fii carismatica si sa stapanesti bine arta conversatiei, ceea ce nu este deloc greu, pentru mine. Oricum desi eu personal nu cred ca m-as putea adapta cu siguranta e o recomandare buna pentru cateva prietene de-ale mele.

Leave a Reply

