Relaxing time!

Toata saptamana am venit obosit acasa, abia daca reuseam sa mai urc scarile. Dimineata plec la munca, seara merg la un al doilea job, trebuie sa ma relaxez putin, deja ma doare spatele, abia daca mai pot sta in picioare, as avea nevoie de un masaj. 9Sincer nu am timp sa merg sa fac masaj intr-un salon, chiar daca mi-ar place, pentru ca ar insemna probabil inca 2 ore petrecute altundeva, decat acasa, deci trebuia sa gasesc o solutie. Cea mai buna solutie ar fi un fotoliu de masaj sau un scaun masaj, ceva care sa-mi permita sa ma relaxez stand acasa in living. Am cautat pe internet mai multe oferte, dar am intrebat si cativa prieteni daca stiu ceva, si ma pot ajuta, iar unul dintre ei, mi-a raspuns ca are acasa un Komoder, si ca este super multumit de acesta.

Nimic nu se compara cu fotoliu de masaj de la komoder.ro. Este bine construit, din materiale de foarte buna calitate, materiale premium, stai foarte, foarte comod in el si te poti relaxa, in acelasi timp, arata atat de bine si de impunator, ai crede ca este tronul unui rege. Te simti bine stand in el. Este foarte bucuros pentru ca are in total 8 ani garantie, si pe langa faptul ca a beneficiat de un pret special, transportul a fost gratuit. Aici gasesti scaun masaj sau fotoliu de masaj, high-tech, aplicatie pentru telefon, bluetooth, poti asculta muzica, relaxarea devine un rasfat.

Cand l-am auzit, n-am mai stat pe ganduri, am zis ca trebuie sa-mi iau neaparat un fotoliu de masaj, si intr-adevar, am vazut ca exita o lunga de beneficii, si ca are program automat pentru: ameliorarea durerilor; program potrivit pentru sportivi, program potrivit pentru casnice; program potrivit pentru varstnici, program potrivit pentru cei care stau foarte mult la calculator, avem un program pentru oricine si orice.  Poti face chiar si magnetoterapie pentru cresterea imunitatii corpului. Toate acestea, plus norocul de a gasii fotoliul la promotie, o grantie totala de 8 ani si transport gratuit, komoder.ro , m-au facut sa cedez, sa cedez in a mai spue, ca ma doare spatele. In nici o saptamana, de cand am inceput sa fac masaj, nu m-a mai durut nimic. Avand in vedere ca la munca stau 8 ore pe zi intr-un scaun, nu ma gandeam ca un fotoliu, va putea sa imi schimbe viata. Dar surprizele vin, cand nu te astepti.

Leave a Reply

