Jocuri si copii

De cateva zile pot sa spun ca sunt in culmea fericirii. Verisoara mea draga, are doi gemeni superbi. M-am ales cu inca doi nepotei din partea ei foarte frumosi si cuminti, David si Lucifer. Pe langa Alexander, care este fratele lor  mai mare, care este foarte incantat, ca va avea grija de fratiorii lui mai mici, si cu care se va putea juca cat e ziua de lunga. Acum ca o sa vina momentul sa le facem o vizita, deja am inceput sa ma uit si caut pe net jucarii pentru copii – magazin online. Doar nu pot sa merg cu mana goala nu? Avand trei nepotei, sunt sigur ca cele mai bune cadouri sunt diverse jucarii creative pentru copii si de ce nu, si nelipsitele jocuri pentru copii, de exemplu ‘nu te supara frate” jocuri educative, pentru cand vor mai creste putin.

2De regula imi place sa le ofer tuturor nepoteilor mei, jucarii creative pentru copii, deoarece sunt un stimulent foarte foarte bun pentru o dezvoltare sanatoasa si armonioasa a intelectului. Copii cel mai bine invata jucandu-se in caz, ca nu stiati deja ce rol au jocurile pentru copii, in dezvoltarea acestora. Eu am crescut cu jocuri educative, si acum tin minte ca primeam foarte multe jocuri pentru copii, puzzle-uri, carti colorate, figuri geometrice si orice ii poate stimula pe cei mici.

Avand multi nepotei si o gramada de prieteni cu copii, deja sunt un fel de Mos Craciun pentru ei. Stiu foarte bine un gasesc cele mai bune jucarii si jocuri pentru copii. Cunosc un bun importator jucarii, cu o gama foarte mare de produse si preturi pentru toate buzunarele.  Fiind un importator jucarii cu experienta, sunt foarte prietenosi si stiu direct in ce directie sa te indrume, daca nu esti sigur de ce sa alegi, iar serviciile oferite sunt de nota zece.  Recunosc ca mereu ma uit la sa vad ce jucarii creative pentru copii si jocuri educative mai apar noi, si cateodata chiar as vrea sa mai fiu iar copil, si sa am o colectie din ce in ce mai mare de jocuri. Avand totusi multi nepotei si prieteni cu copii, am o scuza pentru joacurile pe care le am acasa, spunand ca sunt pentru musafiri. Realitatea este, ca din cand in cand, ma joc chiar eu, singura.

Sunt jucarii creative, foarte interesante, iar cubul rubick pana si acum poate sa fie o provocare dupa o zi lunga la serviciu, insa in acelasi timp, un mod de relaxare. Ador faptul ca pot sa comand foarte usor online, sa platesc cu cardul, iar a doua zi, curierul imi bate la usa. Cum sa nu vrei sa fii copil?

Leave a Reply

