Fara motiv

highway-wallpaper-4346-4584-hd-wallpapers

Intreaba-ma ce ma doare. As vrea sa-ti pot raspunde. As vrea sa ma doara sufletul, dar nici pe ala nu-l mai simt.

Ma dor insa atingerile tale, ma dor mainile tale pe trupul meu, cuvintele tale pe sufletul meu, respiratia ta pe buzele mele, ochii aia care puteau sa vada prin mine, amintirile lasate de tine in visele mele. Ma doare tot viitorul pentru care n-am mai avut pagini. Ma doare trecutul plin de amintiri frumoase. Ma doare felul in care-mi dezbracai trupul de haine si sufletul de regrete.

N-am stiut sa ofer pe bucati. La naiba am oferit si ce n-aveam. Mi-as fi vandut sufletul sa te vad fericit, mi-as fi ingenuncheat visele doar sa-ti dau tie aripi. Imi ciobeai sufletul dupa cum iti tremurau mainile pe dalta si-ti zambeam doar ca sa nu vezi cat doare.

Baby alegerile ieftine se platesc scump. Am gandit cu sufletul si-am platit cu toata fiinta mea. Nu stiu ce-nseamna sa nu simti profund. Pana si golul ala din sufletul meu il simt in strigatul oaselor. La final n-am reusit sa te mai privesc la fel. Nici macar eu nu mai eram la fel. Visele-mi zburau in toata partile, sufletul fugise, zambetul era singurul care mai salva o fada aparenta a fericirii… Simteam ca imi trosnesc coastele de durere. Cum putea un sentiment sa-i faca atat rau trupului?

Am invatat ca atunci cand ma prabusesc sa-mi pun tocuri si sa defilez pe-asfaltul incins. Am invatat ca atunci cand lumea ma priveste sa zambesc indiferent. Am invatat ca atunci cand simt sa dau tocurile jos  si sa fug cat pot de mult in directia opusa. Am invatat ca atunci cand oamenii incearca sa se apropie de mine sa-mi schimb mastile atat de des incat sa-i fac pe ei sa fuga in directia opusa. Am invatat s-ating cerul fara ca macar sa pot zbura.

Mereu am plecat cand nu ar fi putut exista o dezamagire mai mare pentru sufletul meu. Mereu am plecat cand din castel mai ramasese doar cenusa. Mereu am plecat atunci cand stiam ca nu mai am motiv sa ma intorc vreodata.

Leave a Reply

