Mobilier

Weekendul acesta am fost la o prietena si m-am simtit foarte binea la ea. Nu doar pentru ca am vazut un sezon dintr-un serial cap-coada, am mancat doar ce ne place, am glumit si am ras pe saturate, ci pentru cat de bine am dormit. Aceasta avea un pat tapitat absolut superb. Mi-a placut enorm designul cat si comoditatea acestuia. Nu cred ca mai este nevoie sa repet cat de mult imi place sa stau in pat, sa dorm, sa ma odihnesc, sa citesc o carte sau sa ma joc pe tableta. Daca nu ar mai fi jobul, cu siguranta patul ar fi cel mai bun prieten al meu.🙂 Poate ca am exagerat putin, dar ador zilele, cand nu trebuie sa ma ridic din pat pana dupa-amiaza tarziu.  Ajunsa acasa, am deschis laptopul, m-am asezat in patul meu clasic si nu chiar atat de comod, si am inceput sa caut: paturi tapitate ieftine; paturi tapitate cu lada, as mai avea de depozitat una si alta; si pana la urma am gasit. Am dat de un site cu o gama diversa de paturi tapitate la preturi mici.

3.jpgAm gasit o multime de paturi tapitate ieftine si paturi tapitate cu lada, insa am vazut un pat, am zis ca m-am indragostit, la cat de bine arata, si parea si atat de comod, am zis ca trebuie sa il am.  Un pat cu un design unic, care creeaza un sentiment de lejeritate si liniste. Acest pat cu un design futurist chiar are si un sistem de iluminat led, a carei culoare poate fi aleasa si schimbata chiar din telecomanda.Tot ce iti mai poti dori sunt cateva zile de concediu, si daca se poate, soarele sa isi ia si el cateva ore libere in fiecare zi.

Imi place ca poti stabili chiar si o intalnire cu patul visurilor tale si preturile sunt mici, mai mult decat de bun simt, plus ca mai au si reduceri.  Stiu insa ca foarte multa lume adora mobila la comanda, nici o problema, vrei ceva de calitate? pentru mobila la comanda apeleaza la Unican. Cu siguranta de aici vei pleca acasa cu mobila visurilor tale, executata ca la carte de profesionisti si fara sa te coste o avere.

Leave a Reply

