Marketing

Cred ca mi-am laudat site-ul in mai multe randuri, insa sunt foarte mandra de munca mea si de ceea ce am realizat. Insa nu pot sa nu amintesc de miile de ore in care am lucrat la site si am incercat sa am un continut de calitate, si cat de mult am muncit ca sa il pot urca. Incercasem multe metode de promovare, dar foarte putin satisfactoare, retelele de socializare, forumuri, mesaje pe e-mail, cu siguranta nu acestea sunt cheia succesului. Pentru a avea cu adevarat succes, ai nevoie de seo si trebuie sa ai un site foarte bine optimizat din acest punct de vedere. Pentru asta am apelat la cea mai buna firma de seo din Romania (search engine optimization) doar asa poti sa faci cu adevarat ceva, si sa urci site-ul.

Vrei sa primesti mai multi utilizatori ? ca site-ul sa fie cunoscut, si sa apara imediat in topul rezultatelor cand dai un search pe google sau sa fie chiar primul ? Cu siguranta solutia cea mai buna este sa lucrezi la seo.Mereu primeaza intrebarea, de ce mai multi vizitatori ? e simplu, mai multi vizitatori, mai multi potentiali clienti, mai multe beneficii, si un propietar satisfacut.🙂

Sa nu uitam de content marketing. Multi propietari de magazine online se confrunta cu probleme legate de content marketing. Recomand cu caldura celor care vor sa afle mai multe, sa consulte materialele dwf, unde vor gasi ghiduri si alte informatii, pentru a afla ce pot face si cum pot scapa de problemele legate de content marketing.

Pe blogul dwf am gasit foarte multe informatii folositoare, ghiduri si solutii, si cred ca oricine doreste sa progreseze trebuie sa arunce macar un ochi peste blog, merita citit.  Recomand sa studiati cu atentie fiecare ghid si sa cititi cu atentie ebook-ul gratuit, ce face referire la seo pentru ecommerce. Vreau sa va spun ca pe mine m-au ajutat foarte mult materialele puse la dispozitie de dfw, si desigur serviciile acestora.

Totusi pentru a avea succes, trebuie sa analizam si singuri cu atentie siteul si sa fim atenti la clienti si la nevoile acestora, la ceea ce cauta, iar daca scartaim la unele capitole, sa ii lasam mereu pe profesionisti sa isi faca treaba, asa cum sunt cei de la dwf.

Leave a Reply

