Mai multa vorba?

Saptaman trecuta, un prieten cu care nu am mai vorbit de ceva timp, m-a invitat sa iesim la o cafea, si sa mai vorbim despre una si alta, despre ce am mai facut fiecare in ultimul timp, cum mai merge cu jobul, prin ce vacante am mai fost si ce locuri am mai vizitat si unde am petrecut anul nou. Mihai mi-a spus, ca i-a mers destul de bine in ultima vreme, si doar ce a terminat, aproape a terminat de ridicat o casa. Mihai a spus ca a fost destul de lejer, atata timp cat a avut bani de toate, a rezolvat  rapid cu toate autorizatiile necesare, a apelat la o firma de constructii, si proiectul s-a derulat rapid, mergand totul ca pe roate.  Greu de crezut, acesta mi-a spus ca cel mai greu i-a fost sa gaseasca un interfon digital pe placul sau. Un prieten i-a sugerat sa caute interfoane Electra si pana la urma a gasit unul potrivit, comanda online un interfon digital.

2.jpgTimp o luna mi-a spus ca  a cautat interfoane digitale, interfoane pentru vile, pana a gasit in sfarsit ceva pe placul sau. Pe google, pe facebook, chiar si pe forumuri a cautat interfoane. Mihai spune zambind, ca cine ar fi aruncat un ochi peste istoricul cautarilor sale, ar fi crezut ca si-a deschis un nou magazin sau ca are o noua pasiune, interfoanele.

De acasa, de la serviciu si chiar din masina, am cautat interfoane pentru vile si interfoane digitale, de am innebunit, spune Mihai. Noroc cu Sergiu care mi-a spus sa caut interfoane Electra pentru ca ei le au pe cele mai bune, zice el, si am gasit fix ceea ce cautam. Acesta a gasit un interfon digital cu suprafata din sticla securizata de 8 mm si carcasa din aluminiu care arata super fain si are si tastatura touch iluminata, plus ca functioneaza si la temperaturi extreme : -30oC … + 60oC . Beneficiaza si de avantaje smart cum ar fi: apel, comunicatie,deschidere usa si acces RFID securizat, si nu numai.Ca si comanda auxiliara, acesta mai poate actiona deschiderea portilor auto/usi garajului, aprinderea unui sistem de iluminat.

Mihai mi-a spus ca interfoanele de la  Electra sunt de cea mai buna calitate, si pe langa faptul ca sunt cele mai bune, acestia au preturi bune si sunt foarte atenti cu clientii si raspund si celor mai exigente cerinte.

Leave a Reply

