La vorba cu Iustin

Imi aduc aminte ca in urma cu cateva luni, pe la jumatatea anului trecut, cam asa ceva, am vrut sa incep un proiect alaturi de o prietena. Cateva luni am stat sa ne asezam ideile, pana am zis ca putem incepe.  Am  cautat foarte mult un bun programator si web designer, dar unul cu adevarat bun, nu unul care sa faca treaba de mantuiala, exact ceea ce puteam sa fac si eu, de fapt chiar mai bine. Cateva luni am tot cautat, iar intre timp eu am reuntat, fiind ocupata cu altceva, insa prietena mea a continuat, chiar si asa, tot am continuat sa o mai ajut si asa a ajuns la Iustin Paraschiv.

Iustin Paraschiv, un bun programator web.

Iustin Paraschiv este un om modest. Dupa cum se descrie chiar singur pe site-ul propiu, acesta de profesie este programator web. Iustin Paraschiv spune ca incepe usor usor sa descopare tainele limbajelor de programare precum php, java, android si jquery. Un lucru destul de rar intalnit, insa este persoana ideala. Majoritatea celor care se descriu ca fiind cei mai buni in realitate nu stiu si nu cunosc nimic. Iustin Paraschiv prefera sa ii lase pe ceilalti sa il caracterizeze.

Iustin Paraschiv, un bun programator web, cu umor.

Iustin Paraschiv nu este doar un bun programator web ci si un om plin de umor. Acesta spune ca “„Programarea in ziua de azi este o cursa intre programatorii care incearca sa faca aplicatii mai mari si mai usoare ca pentru idioti, si universul care incearca sa faca idioti mai mari. Pana acum universul castiga.”” Iustin Paraschiv este deschis sa faca schimb de informatii si cunostinte cu oricine doreste. Chiar si eu am schimbat cu Iustin Paraschiv informatii, si mai mult am fost interesata de cunostintele. Cu toate ca nu stiu, cati dintre voi stiu, dar eu am studiat si informatica, candva.🙂 Dar din pacate nu a fost pentru mine. Una este sa scrii si sa utilizezi calculatorul pentru media, si altfel stau lucrurile cand vine vorba de limbaje de programare. Mi-a luat putin timp, ca sa aflu asta.🙂

Pentru cei care vor sa faca schimb de informatii si cunostinte,. Bazele programarii sunt destul de dificile in opinia mea, nu prea am reusit sa le inteleg la facultate, insa dupa ceva timp am reusit sa inteleg bazele programarii alaturi de Iustin Paraschiv. Bazele programarii au capatat alta forma si culoare pentru mine, dupa ce l-am ascultat pe Iustin Paraschiv.

Leave a Reply

