Cadouri

Dupa cum am mai spus in firma s-au intamplat foarte mult lucruri are loc si o petrecere cu fast la care sunt invitati atat cei din firma cat si parteneri de afaceri importanti, deisgur, zonele sunt oarecum delimitate, avem si zona vip. Seful m-a ales pe mine sa fiu raspunzatoare cu niste cadouri cu care sa ne intampinam partenerii de afaceri. Trebuie sa luam niste cosuri cadou, cadouri corporate, ceva, niste cadouri frumoase sa fie, mi-a spus Alexandru. Bineinteles ca acum trebuie sa fac si asta, pe langa sarcinile de zi cu zi si am gasit cosuri cadou pentru toti partenerii de afaceri de la Debonaire.

3Se pare ca acestia au efectiv cadouri de toate felurile.Gasesti cosuri cadou, codouri corporate, si au preturi pentru orice buget.In urma evenimentului bugetul alocat de firma trebuie foarte bine gestionat, asa ca si pretul conteaza. L-am anuntat imediat pe Alexandru si i-am spus ca am gasit cosuri cadou pentru toti partenerii de afaceri de la Debonaire, mai precis un cadou Corporate Gift. I-am spus ca nu avem cum sa dam gres. Din respect pentru tot ceea ce defineste conceptul cadoului corporate, indiferent de bugetul alocat, colectia DEBONAIRE iti ofera alternativa unor cosuri cadou cu produse pentru a caror calitate nu exista compromis, reprezentand o alegere inspirata in alegerea cadourilor pentru partenerii business.
Mai aveam insa ceva pe lista, mai bine zis, chiar eu am venit cu o sugestie, insa pana sa pot spune ceva, ca de obicei Alexandru era foarte grabit sa dam comandam de cadouri.4.png Insa nu era nici o graba, comenzile de la Debonaire ajung in 48 de ore, deci nu avem pentru ce sa ne facem griji, si ca ar trebui sa se bucure, doar am prins o super oferta. In final am reusit sa ii spun ceea ce aveam de zis si i-am sugerat sefului nostru, Alexandru, ca pentru doamne sa cautam niste buchete sau cosuri cu flori, pentru ca doamnele adora florile si este un gest frumos si respectuos ca doamnele sa primeasca flori. Asa este normal. Am discutat si am decis, iar pentru doamne am comandat cosuri de flori. Am gasit niste cosuri dragute la un pret decent.

Leave a Reply

