Ceaiuri

Brrrr! Ce frrrig s-a facut afara, hai sa ne-ncalzim cu un ceai bun!

Saptamana trecuta, probabil marti, dupa ce am iesit de la serviciu, am trecut pe la mama, sa vad ce mai face, sa mai stam si noi de vorba ca intre fete si sa bem o cafea, pardon, un ceai. De data aceasta am baut ceai, un ceai incredibil de bun. Stiam ca inca de acum o luna, cand am auzit tot de la mama, ca aceasta cauta tot feluri de ceaiuri pe internet, in special ceaiuri de iarna si ceai oolong, insa de data aceasta a nimerit si gusturile mele. A gasit un site cu ceaiuri bune de baut iarna, si chiar a nimerit foarte bine. Am servit un ceai deosebit de aromat cu un gust puternic de mart si scortisoara, o placere, o placere sa il savurezi.

1Imi plac ceaiurile, insa mama este innebunita dupa ceai oolong si ceaiuri de iarna. Am gasit un ceai extraordinar Apple Studel, un cei de fructe cu mar, scortisoara si migdale, este senzational. Acesta contine: mere, hibiscus, coaja de macese, coaja de portocale, stafide, cocos, cristale de zahar, arome, scortisoara si fulgi de migdale. Deci este fabulos, imi este greu sa exprim in cuvinte ceea ce simt, cand il savurez, trebuie neaprat incercat. Nu am mai comandat niciodata de aici, insa imi place ca ceaiurile vin in punga cu clips pentru resigilare si sunt usor de pastrat. De asemenea imi place ca orice nou venit, primeste automat un voucher de 10% reducere si  faptul ca au preturi mici, chiar accesibile si multe promotii, chiar poti aduna si puncte de loialitate, dar cel mai mult imi place ca poti alege pentru fiecare sortiment, pungute doar 20 de g, care iti ajung pentru aproximativ 6-7 serviri si astfel poti testa si afla ce aroma iti place cel mai mult.

Mama a incercat si ceai oolong de pe artaceaiului.ro, iar acesta este minunat. Pentru bautorii de ceai, Oolong este cu siguranta un ceai special. Mai parfumate, mai dulci, mai putin bogate in teina decat ceaiurile verzi, ceaiurile Oolong sunt foarte apreciate. Daca iti plac ceaiurile care iti aduc beneficii atat in interior cat si la exterior, trebuie sa incerci neaparat ceaiurile Oolong.Apropo se spune ca ceaiul Oolong este cea mai buna metoda de a combate efectele imbatranirii tenului.

Leave a Reply

