Planuri de-o schimbare

1De foarte multa vreme aveam de gand sa ma mut, as vrea sa schimb locatia, sa las apartamentul aproape de periferie pentru unul aproape de centru, aflat tocmai in buricul targului, insa nu am gasit si oferte realiste, din pacate. Asa ca m-am multumit sa redecorez locuinta, si am inceput cu sufrageria. In timp ce navigam pe internet, fara un scop anume, chiar ma plictiseam teribil, am descoperit la Acaju canapele extensibile la pret decent. Ce burie si ce zambet mi-a cucerit chipul, cand am intrat pe site si am vazut ce canapele dragute au, si pretul era decent, chiar de bun simt.

La Acaju am gasit multe canapele si canapele extensibile frumoase, si la pret bun, chiar si fotolii, as lua un set de doua, tot pentru sufragerie. Insa inca nu imi pot lua ochii de la canapea. Aceasta arata foarte bine si are o suprafata de dormit extrem de generoasa pentru o canapea, 190x160cm, cat un pat matrimonial. Imi place ca e extensibila, cu un sistem de extensie bazat pe o balama rabatabila, sezutul canapelei gliseaza usor catre in fata iar salteaua din spate rabateaza in spatiul liber lasat de deplasarea primei saltele catre inainte si esti protejat in zona de perete de un peretar care se imbina perfect cu salteaua. Ce poti sa ceri mai mult de la o canapea ? Bine ca eu mi-as dori sa faca de mancare, sa faca curat, sa spele si sa calce in locul, dar din pacate inca nu se poate. Dar poate ca in viitor o canapea o sa faca mai multe, cine stie ce se va intampla ?🙂

Cu cat am navigat mai mult pe site, sa vad si restul de canepele si canapele extensibile am gasit o canapea ideala pentru o camera mai mica, cum ar fi unul dintre dormitoare, unde chiar as avea nevoie sa fac putina economie de spatiu.  Deja imi place Acaju, au lucruri foarte frumoase, si am pus ochii si pe un fotoliu. Preturile sunt de bun simt, iar livrarea este rapida in doar 48 de ore, pentru produsele din stoc, insa imi place ca se pot face si la comanda. Tu iti alegi modelul si ce culoare vrei sa fie, si in doar 30 de zile, canapeaua este la tine acasa. Sa mai spun ca ai 60 de zile drept de retur ? Cu siguranta o alegere potrivita, se face intotdeauna la Acaju.

Leave a Reply

