Confort

O colega s-a plans ca de ceva vreme o tot doare spatele. La munca stai pe scaun toata ziua, cand ajungi acasa stai cateve ore in picioare in bucatarie, si mai apoi stai iar cu orele pe scaun la calculator pentru ca inca mai ai foarte multa treaba de facut, iar munca nu se termina niciodata. I-am spus ca si eu ma aflam in aceeasi situatie insa am rezolvat problema. Am cautat tot internetul in lung si in lat scaune de birou, scaune cu masaj, scaun cu masaj, scaune de relaxare, si toate tipurile de scaune posibile, pana la scaune OZN, pentru ca am intalnit cateva cu luminite. Pana la urma m-am uitat si am gasit scaune cu masaj de pe Importatorscaune.ro si este fix ceea ce aveam nevoie. De cand cu un scaun bun am scapat de durerile de spate.

1Recomand oricui are probleme cu spatele, si stie sigur, sau are cel putin banuiala ca scaunul de la birou este de vina sa caute rapid solutii. La birou nu avem chiar cele mai confortabile scaune, am incercat sa vin cu cateva propuneri si asta pentru ca seful nostru este un om foarte intelegator si interesat de buna starea angajatilor, si i-am sugerat faptul ca am putea inlocui vechile scaune de birou cu scaune cu masaj si astfel angajatii vor fi mai productivi si vor veni de placere la munca, sau sa avem macar un scaun cu masaj in firma pe care sa il folosim cu totii pe rand intre pauze, desi nu ar strica sa avem macar 2 scaune de relaxare. Bineinteles este o propunere foarte indrazneata, dar merita sa incercam. Eu intre timp am intrat si am cautat pe internet scaune de relaxare pentru sedinte lipsite de stress.

Am cutreierat inca o data internetul in lung si in lat si am ajuns la concluzia ca cele mai bune scaune, din materiale de buna calitate si un raport calitate/pret excelent se gasesc doar la http://importatorscaune.ro/scaune-birou/ .  Mai mult acestia ofera si transport gratuit in doar 48 de ore, iar orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data achizitiei. Eu am fost foarte multumita de scaunul cu masaj, luat pentru acasa, recomand.

Leave a Reply

