Shopping

2Sambata seara am iesit cu fetele in oras, nu mai iesisem de mult sa ne distram. Am ales o locatie buna, si cel mai important cu muzica buna, doar eram puse pe distractie, rasete si dans. Problemele au aparut cand mi-am dat seama ca nu prea am ce sa aleg din garderoba, nu pentru ca nu as avea, ci pentru ca nu prea imi mai place nimic. Am rezolvat pana la urma cu tinuta pentru club, insa peste o saptamana, firma la care lucrez organieaza o petrecere intr-o locatie mai eleganta, asa ca am nevoie de o rochie de seara, o rochie frumoasa, care imi sa scoata in evidenta calitatile. Nu mai am deloc rochii de seara, asa ca am inceput sa caut pe internet si pe Depochic rochii cocktail (sau rochii de seara, cum se mai numesc) si am gasit o rochie lunga tip sirena, care mi-a furat ochii.

Pe Depochic am gasit mereu rochii de seara superbe, cum este aceasta rochie lunga, stil sirena, mulata pe corp si fara maneci, care se prinde de gat si are spatele gol pentru ca tu sa fii wow. La Depochic insa mi-am gasit si rochii de club. Deci am gasit niste rochii perfecte pentru club (colectia exclusive Depochic). Mi-am luat si in trecut rochiiĀ  de club de la Depochic, si mereu am fost foarte multumita de calitatea materialelor folosite, de croiala si marimile exacte.

Si totusi rochiile, ca rochiile, dar la -10 grade, cred ca nu strica sa ne mai uitam si peste geci. Deci pe vremea asta nu iesim nicaeri fara geci groase, eu cel putin nu ies. Poti sa imi promiti ca ai dat caldura la maximum in masina, dar daca nu poti cumva sa aduci masina fix pana in dreptul usii si sa o lipesti de aceasta, nu ies din casa fara o geaca pe mine. Si cu toate ca an cateva geci, care se potrivesc la orice, tot as mai vrea una, asa ca pentru inceput de an, si cu siguranta am sa imi iau. La

Depochic mereu am vazut ca acestia au reduceri mari de pret, si este imposibil sa nu gasesti ceva pe gustul tau. Eu pana acum am fost incantata de ei, de materialele de buna calitate, pretul foarte bun si transportul rapid prin curier. Este o placere sa comanzi de la ei.

One thought on “Shopping

Leave a Reply

