Fericire

10965526_414278155398063_97607971_n

Am purtat de-a lungul timpului atat de multe batalii cu mine insami, incat nu-mi mai aduc aminte inceputul. Nu-mi aduc aminte ce-i aia inocenta, naivitate si vise inzestrate cu aripi largi. Ma privesti. Imi zambesti si-mi spui ca sunt frumoasa. Fix asa cum sunt.

E pentru prima oara cand imi pare rau ca plec. E pentru prima oara cand imi va fi dor de tine, imi va fi dor de mine asa cum sunt langa tine, imi va fi dor de tine atunci cand esti langa mine. Esti casa mea pe care ma vad nevoita sa o abandonez in ruine. Si cand te gandesti ca ma pregateam sa schimb mobila. Acum va trebui sa schimb doar locul.

Mi-am dorit sa fiu fericita. Pana una alta m-am multumit doar sa fiu puternica. Aparent orgoliul doar asta mi-a oferit. La fel si indiferenta. Fericirea inca se lasa asteptata si nu-mi dau seama ce nume mai poarta. Iti eram slabiciune, imi erai suflu si mai mult de-atat. Ne-am uitat unul pe altul. Fara conversatii inutile, fara mesaje scrise la impuls, fara batai in usa la ore nocturne, fara un viitor comun. Ti-am scris pagini intregi, mi-am epuizat sufletul in nenumarate file albe. Acum am ramas doar eu. Goala si fara suflet.

Tu m-ai condus incet spre amintirea a ceea ce am fost. Ma priveam in oglinda. Ma transformasei intr-o femeie. O femeie care stia ce vrea, care stia cum sa obtina orice, dar nu de la tine. Ma transformasei atat de mult incat am fost capabila sa plec. Ma transformasei atat de mult incat celorlalti le era teama. Le era teama pentru ca eu nu aveam nevoie de nimeni.

2 thoughts on “Fericire

  1. Frumos! Se intampla uneori, sa ne dam seama ca cel/cea de langa noi, nu e acea persoana cu care sa ramanem pentru totdeauna, iar cand “ne trezim”, cu toate ca am iubit-o sau cel putin asa credeam, realizam ca nu avem nimic in comun si pur si simplu, plecam, evadam……..

  2. Tout ce qu’on aurait dû se dire
    Tout ce qu’on a cru bien faire
    Tout ce qu’au aurait dû maudire
    Tout ce qui devait rester derrière
    Tout ce qu’on n’a pas vu venir
    Tout ce que nous ont appris nos mères
    Mais qui est resté sous terre
    Tout ce qui nous faisait plaisir
    Tout ce qui relevait de la chair
    Mais qui est tombé en poussière
    Tout ce qui peut advenir
    Quand on ne fait plus de prières
    Tout ce qui nous rendait si fiers
    Tout ce qui devait nous faire rire
    Et qui nous fait tomber par terre
    Tout ce qu’on veut maudire
    Tout ce pourquoi on jette des pierres
    Tous les regrets qui veulent salir
    Qui vous rejettent à la mer
    Tout ce qu’on aurait dû se dire
    Tout ce qu’on a cru bien faire
    Tout ce qu’on aurait dû maudire
    Tout ce qui devait rester derrière
    Tout ce qu’on n’a pas vu venir
    Tout ce qu’on a laissé faire
    Tout ce qui aurait dû nous endurcir
    Tout ce que nous ont appris nos pères…désolé pour la poussière

Leave a Reply

